Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 20 dec 2009, 13:06
...... maar vindt niet echt medestanders.
Meline laat zich niet gek maken.
Dus gaat ze maar alleen aan de slag. Af en toe doet er even eentje mee maar het is toch vooral een one-woman-show.
Jeroen heeft er gisteren even twee filmpjes van gemaakt. Je moet er even de tijd voor nemen maar dan zie je wel een maar mooie bokkesprongen. We gaan nog wat beleven met deze dame.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
colunder
Bericht
door colunder » zo 20 dec 2009, 13:16
Die heeft er wel plezier in zo te zien.
de mannen willen dan nog wel een drafje meedoen,maar Meline heeft zo iets van Moet dat nou.
Zou Fendora niet meer bij de hengstjes in kunnen???
Die willen vast wel spelen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
Love_Jordy
Bericht
door Love_Jordy » zo 20 dec 2009, 13:39
haha wat een leuke fimpjes!!
die hebben het naar hun zin!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
-
Annemarie
Bericht
door Annemarie » zo 20 dec 2009, 13:40
Aaaah, arme Fendora. Ze wil spelen maar niemand speelt mee, zieltje

. Spelen Celony en Djambo ook wel eens mee Anita? Die zijn toch ook nog jong hihi. En ik zie Meline gewoon denken ik doe toch niet mee

. Nisko zou net als Meline doen, niet in beweging te krijgen denk ik haha.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » zo 20 dec 2009, 15:41
colunder schreef:Die heeft er wel plezier in zo te zien.
de mannen willen dan nog wel een drafje meedoen,maar Meline heeft zo iets van Moet dat nou.
Zou Fendora niet meer bij de hengstjes in kunnen???
Die willen vast wel spelen.
Nee, die dooie dienders willen helemaal niet spelen. Af en toe lopt er eens eentje met de Jollybal in zijn mond maar daar blijft het dan bij. Bovendien leek het ons niet zo'n strak plan om haar bij de hengstjes in te doen. Op dit moment zou het eventueel nog wel gaan maar er komt een dag dat het foute boel is. En die dag zijn we liever voor, liever geen ongewenst veulen volgend jaar bij Fendora. Die moet zelf nog zeker 2 jaar kleuter zijn voordat ze mag gaan werken aan nageslacht.
Annemarie schreef:Aaaah, arme Fendora. Ze wil spelen maar niemand speelt mee, zieltje

. Spelen Celony en Djambo ook wel eens mee Anita? Die zijn toch ook nog jong hihi. En ik zie Meline gewoon denken ik doe toch niet mee

. Nisko zou net als Meline doen, niet in beweging te krijgen denk ik haha.
Haha, je ziet het op de filmpjes. Celony en Djambo waren maar mondjesmaat bereid om mee te doen. Echt ruig heb ik die twee ook nooit samen zien spelen. Het blijft bij elkaar wat bijten zo hier en daar en als de Jollyal voorhanden is willen ze daar ook nog wel eens mee lopen.
Ik denk dat jouw Nis en mijn Melientje wat dat aangaat heel veel van elkaar weg hebben.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco