Puppies
Re: Puppies
wat schattig! En véééél zeg...... Mooie papa!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
moeder kijkt zo zorgzaam en trots!
flinke hoopje pups zo
flinke hoopje pups zo

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- Nathalie1985
- Contacteer:
@ vosse: Om met papieren te fokken, kost het heel wat geld! Vooral als je u pups dan wilt verkopen, weet dat ze van een pup met papieren al vlug rond de 700 euro vragen bij Vom haus santo loopt dat zelfs op tot 850 euro, voor dat geld hebben wij geen mensen die geintresseerd zijn!
Dit is echt hobby en omdat we zelf twee mooi duiters hebben, anders ben ik ook voor papier maar dit is totaal onnodig hier.
@ Anita45: Vom haus Santo: kweekt ook veel pups, is een van de beste in België om niet te zeggen de bestekwa schoonheidslijn en gebruikslijn.
Dit is echt hobby en omdat we zelf twee mooi duiters hebben, anders ben ik ook voor papier maar dit is totaal onnodig hier.
@ Anita45: Vom haus Santo: kweekt ook veel pups, is een van de beste in België om niet te zeggen de bestekwa schoonheidslijn en gebruikslijn.
A Fjord Will Take You Anywhere 

[quote="Nathalie1985"]@ vosse: Om met papieren te fokken, kost het heel wat geld! Vooral als je u pups dan wilt verkopen, weet dat ze van een pup met papieren al vlug rond de 700 euro vragen bij Vom haus santo loopt dat zelfs op tot 850 euro, voor dat geld hebben wij geen mensen die geintresseerd zijn!
Ben ik niet helemaal met je eens maar okay
Geeft verder ook niet, zijn jullie honden en jullie keuze.
Geniet er iig van!
Ben ik niet helemaal met je eens maar okay

Geniet er iig van!
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
- Nathalie1985
- Contacteer:
Mooi donker duits! Heel lief hoofd! Ik zie ze persoonlijk liever wat lichter zoals onze teef.
A Fjord Will Take You Anywhere 

Wat een dotjes en wat een groot nest! Mijn oom en tante hebben een prachtige donkere herder, vind ik zelf ook heel mooi. Veel foto's plaatsen hoor zo mooi om te zien hoe snel ze groot worden.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
- rocky&moby
oh nathalie laat me moeder het maar niet zien want dan heb je binnekort bezoek haha.
Wij hebben altijd duitse herders gehad en het kriebeld bij haar nogal..
Moeder en vader zijn erg mooi!
Wij hebben altijd duitse herders gehad en het kriebeld bij haar nogal..
Moeder en vader zijn erg mooi!
Mag ik ook dan nog even zeuren 
Ik zit net weer tussen jullie in, vind de hond van skrei te donker op de kop en jullie teef weer te licht

of zo

Ik zit net weer tussen jullie in, vind de hond van skrei te donker op de kop en jullie teef weer te licht

of zo

Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper: