Saris @ work na een dip!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Wiesje

Re: Saris @ work na een dip!

Bericht door Wiesje » wo 25 nov 2009, 19:46

Ik vind dit een enorme verbetering met Fjovrili!
Er zijn altijd punten om aan te werken, maar ik ben er heilig van overtuigd dat jij de juiste begeleiding hebt nu om heel ver met haar te komen!
Lekker doortrainen en doorleren! Komt helemaal goed met jullie!
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » wo 25 nov 2009, 19:57

Ziet er netjes uit Lisa, gaat helemaal goed komen met jullie!
Anne is helemaal weg van je setje :D
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
boyar

Bericht door boyar » wo 25 nov 2009, 20:04

Hier wil ik als instructrice van Lisa graag op reageren!

Ten eerste wil ik ff zeggen dat ik erg trots ben op Lisa hoe ze Saris alweer zo aan de gang heeft!

Sarissa is Lisa haar eerste paard en toen zij haar ruim een jaar geleden kocht was zij de 8ste eigenaar.
Sarissa was op dat moment erg mager, had geen bespiering meer en was niet gelukkig.
Er was met haar voor de kar gereden met een stang en een slof eraan vastgeknoopt en ik denk dat jullie allemaal begrijpen dat ze hier onwijs sterk van is geworden.

Toen Lisa bij kwam lessen kon Saris alleen maar met het bit tussen haar kiezen id verkeerde galop door de baan gaan, dit paard heeft zich zelf aangeleerd dat op het moment als het moeilijk wordt ze zich helemaal vast te zetten en het is dan als ruiter onwijs moeilijk om dan zelf wel zacht te blijven....Wees eerlijk we maken allemaal wel eens spanning en als je het dan 8 wk alleen moet doen valt dat ook niet mee!

Hier zijn we dus erg mee bezig, meer door haar lijf en zacht blijven.

En tuurlijk zijn ze er nog lang niet maar Lisa wilt alleen maar laten zien hoe het nu na hun dipje weer gaat.

Lisa heeft er in ruim een jaar wel voor gezorgt dat dit paard er weer goed uitziet, en weer blij is en dat is ook heel wat waard en de rest komt ook wel daar heb ik alle vetrouwen in!!!!
BOYAR (Jolster x Melissa) Z1 + 2 eindstand. Bedankt topper voor de mooie tijd, veel van je geleerd!

Jelmer ( Beart 411 x naen ) 8 jarige Friese ruin. ( stamboeknaam : Witte fan E Boppelannen )

Z1 + 2

Bella Donna L (Goffert 369) L1 + 8
Wiesje

Bericht door Wiesje » wo 25 nov 2009, 22:46

Dat zeg ik Yvon :D
Lisa heeft momenteel zeker de juiste begeleiding om samen met Sarissa weer lekker via het juiste pad verder te leren! Dat doe je niet in 1 dag, dat kost jaren!! Ga lekker zo verder!
erwin21

Bericht door erwin21 » do 26 nov 2009, 11:55

Hee lies
Ziet er weer goed uit hoor ... Ga zo door hoor ... Wanneer heb je weer wedstrijd in de buurt want heb je al een tijdje niet zien rijden met je mooie paard ... En Oja lies ... De beste stuurlui staan aan wal ...is altijd makkelijk om van de zijkant je mening te geven ,naar altijd moeilijk als je er op zit ... Weet er alles van haha
Tot snel
Laatst gewijzigd door erwin21 op do 26 nov 2009, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
okkie!!
sparky10

Bericht door sparky10 » do 26 nov 2009, 12:04

wow ik vind het er goed uitzien hoor , ik doe het je nu niet na en wij zijn al 12 jaar bezig haha , en het vasthoude nzit er hier ook nog redelijk in al zijn we nu met les daar hard mee bezig zodat we ook wat aan de stelling kunnne gaan doen .
zet hem op meis julllie komen er wel !
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Kelly

Bericht door Kelly » do 26 nov 2009, 12:11

erwin21 schreef:Hee lies
Ziet er weer goed uit hoor ... Ga zo door hoor ... Wanneer heb je weer wedstrijd in de buurt want heb je al een tijdje niet zien rijden met je mooie paard ... En Oja lies ... De beste stuurlui staan aan wal ... Iedereen denk dat hij of zij het beter kan dan die gene die er op zit ... Het zal ze vies tegen vallen als ze dat zelf mee maken.
Tot snel
Erwin.. ik weet niet precies op wei je doelt hoor maar ik heb haar alleen maar opbouwend commentaar te geven.

Van de foto's is ook echt wel te zien dat Saris geen makkelijk paard is.
Of de stuurlui aan wal het beter doen dat weet ik niet... dat commentaar (al dan niet opbouwend) makkelijker gegeven is dan een perfect plaatje op een foto leveren is absoluut waar.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 26 nov 2009, 12:15

Opbouwende kritiek hoeft toch niet slecht te zijn? Iedereen heeft punten waar hij/ zij aan moet werken zelfs Anky heeft nog les :+. Het is geen aanval, mensen geven alleen maar aan wat ze zien en waar zij vanaf een foto gezien (wat al erg lastig is) verbeterpunten zien. Dat is niet negatief, en heeft al helemaal niets te maken met beste stuurlui die aan wal staan. Jammer dat het op die manier opgepikt wordt.

Ik kan me je foto's van toen je haar net had nog herinneren, Sarissa ziet er nu inderdaad super uit! +:)+
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
erwin21

Bericht door erwin21 » do 26 nov 2009, 14:35

Kelly schreef:
erwin21 schreef:Hee lies
Ziet er weer goed uit hoor ... Ga zo door hoor ... Wanneer heb je weer wedstrijd in de buurt want heb je al een tijdje niet zien rijden met je mooie paard ... En Oja lies ... De beste stuurlui staan aan wal ... Iedereen denk dat hij of zij het beter kan dan die gene die er op zit ... Het zal ze vies tegen vallen als ze dat zelf mee maken.
Tot snel
Erwin.. ik weet niet precies op wei je doelt hoor maar ik heb haar alleen maar opbouwend commentaar te geven.

Van de foto's is ook echt wel te zien dat Saris geen makkelijk paard is.
Of de stuurlui aan wal het beter doen dat weet ik niet... dat commentaar (al dan niet opbouwend) makkelijker gegeven is dan een perfect plaatje op een foto leveren is absoluut waar.
Heb hem aangepast want stond er wel heel bot ... Zo bedoel ik dat niet ... En was voor niemand echt bedoelt hoor meer in het algemeen dat je altijd commentaar als je paardrij al rij je de sterren van de hemel ...
okkie!!
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » do 26 nov 2009, 17:35

ik voel me er ook wel op aangesproken :D
ik kan het idd vanaf mn pc mooi vertellen, maar moet ook nog een boel leren, alleen omdat ik al eens eerder tegen lisa had gezegd op msn dat ze te veel met haar handen doet en dat dat niet gaat werken, maar dat het volgens haar prima ging....

het gaat er natuurlijk ook om dat je dan wel tegen kritiek of commentaar moet kunnen ipv zeggen dat je het goed doet en dat het goed gaat

al moet iedereen natuurlijk zelf altijd overal achter komen... als ze mij eerder hadden verteld dat uniek kreupel ging worden door de manier waarop ik reed had ik het toentertijd ook niet aangenomen... helaas werd ze kreupel en werd ik met mijn neus op de feiten gedrukt....

ontopic: zoals kelly ook zei, losser in de kaak verder ziet het er zo op de foto lekker uit :j
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
erwin21

Bericht door erwin21 » do 26 nov 2009, 18:08

Hoef niet hoor cindy haha ... Hoe gaat het met bertus haha krijg hij al door dat hij toch echt een hengst is ... Haha
Wie weet gaat hij daten met zilvia haha
okkie!!
Nathalie1985
Contacteer:

Bericht door Nathalie1985 » vr 27 nov 2009, 10:42

Wat ziet sarissa er goed uit! Mooie foto's! Commentaar ga ik mij niet aan wagen... Maar voor mij ziet het er goed uit!
A Fjord Will Take You Anywhere :))
Ni_Ni

Bericht door Ni_Ni » vr 27 nov 2009, 11:53

Misschien dat Cindy nog wat kan leren wat betreft de manier waarop je feedback geeft. Dan vangen mensen het vaak ook beter op, het komt van twee kanten you know.

Lies, ik vind je top! Saris loopt prachtig *o/*
erwin21

Bericht door erwin21 » za 28 nov 2009, 15:39

Hoe is het vandaag gegaan met wedstrijd
okkie!!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » wo 02 dec 2009, 08:59

Wat ziet die bak er mooi uit bij jullie zeg!
Ben helemaal jalours ;)

Zitten weer mooie stukken in zeg!
Leuk dat jullie weer op t goede spoor zitten.
Plaats reactie