De wannabee agrier en zijn paard
Re: De wannabee agrier en zijn paard
Die Cratos maakt zich goed nuttig
Die bak is weer prima te rijden zo.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Lijkt me voor jouw Jeroen ook wel wat om te doen met de fjordenAnita45 schreef:Prachtig gezicht en zeer effectief. Zo wat knapt die bak daar van op.

Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Hahaha, die moet eerst nog leren mennen. Maar daar gaat in ieder geval iets aan gedaan worden want we gaan samen op cusrus bij Bart (zie topic verkoopplein). En dan moet er nog apparatuur kopen dat je achter een paard kunt knoppen, alles wat we nu hebben is uitsluitend geschikt voor een tractor (en daar heeft ie ook heel veel lol mee).colunder schreef:Lijkt me voor jouw Jeroen ook wel wat om te doen met de fjordenAnita45 schreef:Prachtig gezicht en zeer effectief. Zo wat knapt die bak daar van op.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Cindy+Uniek
echt super 
mag mijn bak ook wel doen hihi

mag mijn bak ook wel doen hihi
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Is Ros nog wel van start gegaan of heeft ie echt geen hoef verzet
?
Ziet er superleuk uit, en inderdaad nog nuttig ook! Hoe oud is Cratos nu? Hier komen over de dijk ook regelmatig een stel knollen onder het zadel, ziet er altijd relaxed uit.

Ziet er superleuk uit, en inderdaad nog nuttig ook! Hoe oud is Cratos nu? Hier komen over de dijk ook regelmatig een stel knollen onder het zadel, ziet er altijd relaxed uit.
Ros heeft 1 poging gedaan van ik denk 6 meter toen hield het op
het mietje. Cratos wordt in 2010 alweer 6. Hebben we hem ook alweer 4 jaar. De tijd gaat hard.

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010