Aansingelen:

De sponsor:

Halsstrekken:

Eerste proefje zit erop

Tweede proef (we raken steeds leger)

Lekker drafje

Zweep verwisselen

Ik heb de laatste maanden niet veel met haar kunnen trainen, omdat ik druk was met Cosimo en HermansenLotte schreef:Ga je binnenkort de overstap naar de M1 maken, of wacht je er nog even mee?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar we waren zo leeg, dat ik haar niet meer aan mijn binnenbeen kon houden. Dit was de enige oplossingEvy schreef:Probeer alleen niet je zweep te verwisselen in je proef, dat verstoord je onderdeel en dat is zonde!
is gewoon een kwestie van ff bellen!! hahaLotte schreef:Echt gaaf dat je zulke mooie foto's van je proeven krijgt.![]()
Ja, van CoosjeMir schreef: ben jij nou zo afgevallen?
Staat je goed, maar niet te letterlijk blijven nemen heyvette schreef:Ja, van CoosjeMir schreef: ben jij nou zo afgevallen?![]()
Maar even zonder gekheid, ik ben inderdaad 8 kilo afgevallen sinds het voorjaar.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Een Anatomicajessica schreef:Wat voor zadel heb jij?
Grappig is dat, ik heb eigenlijk nog nooit het idee gehad dat ik benadeeld ben omdat ik op een fjord rijd. Wel is het zo dat elke jury zijn eigen manier van naar een proefje kijken heeft. Het blijft natuurlijk wel mensenwerk.sparky10 schreef:kortom vrees dat de beste man geheel niks met fjorden heeft
aja ik heb lekker gereden