Viv op bezoek bij Beer! (achterlijk veel foto's!)
Re: Viv op bezoek bij Beer! (achterlijk veel foto's!)
Ik vind die lip van Beer echt geniaal haha...
Vanmiddag Beer zijn halfbroertje nog gezien.. Die moet je echt bekijken hoor als je komt Balloo-en. 1koppie.. dies alleen 12 cm kleiner schat ik zo in!
Vanmiddag Beer zijn halfbroertje nog gezien.. Die moet je echt bekijken hoor als je komt Balloo-en. 1koppie.. dies alleen 12 cm kleiner schat ik zo in!
Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
L2 Fjordsport
- kristelhans
Haaa ja ik kom heeel snel langs! Heb je het dan over Erwik? Die heb ik voor het laatst in Rolde gezien op de keuring maar toen was hij al zooooveel gegroeid vergeleken met toen Pernille hem net had..dat gaat ook echt wel een joekel worden! En Beers halfzusje staat ook bij jullie..Pluk..schijnt ook nogal op Beer te lijken dus ik ben zooo benieuwd..als ik naar Balloo kom trek ik er wel een hele dag voor uit..wil ik alles en iedereen zien!
En die lip..ja ik HOU er van! Is met bit wel ietsje minder denk ik..maar ja..bitloos zwabbert dat ding vrolijk in het rond! Ziet er altijd super tevreden uit..oortjes heeft ie ook meestal rechtop of heel ver vooruit..SCHAT van een peerd!
En die lip..ja ik HOU er van! Is met bit wel ietsje minder denk ik..maar ja..bitloos zwabbert dat ding vrolijk in het rond! Ziet er altijd super tevreden uit..oortjes heeft ie ook meestal rechtop of heel ver vooruit..SCHAT van een peerd!
zwabbert in t rond haha.. geweldig.
Ik dacht dat zusje broertje was
Ik bedoel Pluk
Ik dacht dat zusje broertje was

Adanco, Jars x Eros
L2 Fjordsport
L2 Fjordsport
god hey hadden jullie genoeg aan een dag met 24 uur, wat hebben jullie veel gedaan, maar wel erg leuk!!
- kristelhans
Ja de dag zat goed volgepropt maar vlooooog voorbij!
En met de vakantie doen we het gewoon nog even dunnetjes over, maar dan 3 weken lang hahahaa 

- kristelhans
Whahaaa dan mogen we eerst wel een bank beroven hihi! Wanneer zijn jullie hier op vakantie? Toevallig nog voor de kerst? (scheerapparaat meenemen! :p )
Voor de kerst kan ik wel ff langskomen met masjientje hoor, maar zonder poownie vrees ik.
Meestal hebben we in jan/feb bij de Olthuisjes kur op muziek geloof ik. Dan gaan we er zeker weer heen (sjips moet wel ff oefenen voor die tijd).
Meestal hebben we in jan/feb bij de Olthuisjes kur op muziek geloof ik. Dan gaan we er zeker weer heen (sjips moet wel ff oefenen voor die tijd).
- kristelhans
Oohh dat is leuk! Op muziek..kom ik kijken! (als het mag) haha.. En voor de kerst weer een kale beer lijkt me een goed plan..gisteren ook ZWETEN na de les man! Duurde lang voor ie droog was..zweetdeken deed goed z'n best maar ik heb m maar op stal gezet na de les en tandarts..vond ie niet erg..vers pak stro..meteen liggen..LIEF!