En doen mee met de ABOP dit jaar als we het halen nog 1x naar de keuring kijken of we weer de 1e premie binnenhalen en dan stop ik met het keurings gebeuren want de men en trek proef gaat hem gewoon niet worden .
Momenteel gaat het rijden goed , laatst op wedstrijd 184 puntjes gehaald jeehee en dat met een hele volte in contra galop ...
20 november springwedstrijd , 21 dressuur en dan 23 nov de abop .
Affijn galop nee die is nog langgg niet goed , maar wijken en achterwaarts zit er eindelijk in , laag lopen alleen als die zin heeft ...
hier even wat foto's dan
TOEN:

En na BOOTCAMP vanaf maart voor ons beide NU:
op de poetsplaats met vriend rico ...tja krijg je als je ze niet vastzet

bestgaand hardenberg niks geen prijs hoor

enjoy the swim

allerbraafste bolletje

de stal waar we staan is super !
krijg les van een hoog geplaatste dressuur springruiter en na elke les magi k jawel zowat aan het zuurstof maar gelukkig is er dan ook verbetering .
kan altijd rijden binnen en buitenbak , een bos voor de deur alles voor elkaar heerlijk
en sparky en ik zijn nu ruim 12 jaar samen en dan bedenk ik me dat we nu pas echt wat aan het doen zijn gheghe
ach beter laat dan nooit , en ik heb wel geleerd dat protheses in de heupen en de knie absoluut geen enkele reden of excuus zijn om niet mijn best te hoeven doen en sparky altijd maar zijn zin te geven .
We genieten steeds meer en meer (zoooooooooooo penny)