Pasja schreef:Wat is het toch een stel leuke jongens met elkaar!
Is 't goed dat ik volgende week een keer kom kijken met Esther?
Is prima hoor, je hebt inmiddels PB gehad.
Lindy schreef:Super lief!!! ik, nog ruim een week en ik heb mijn examens (als ik ze in een keer haal) weer achter de rug. En dan is Finn de eerste in de rij (met zijn nieuwe vriendjes natuurlijk) ik kan niet wachten
Laat maar weten wanneer je komt. De 31e oktober zit ik in Hoornsterzwaag voor FS dan ben ik dus niet thuis.
Jankeke schreef:Ah gosh die duttende Ferro foto! Wat zijn dat toch aandoenlijke plaatjes. Ik heb iets met slapende fjorden (veulens). (zou dat aan de leeftijd liggen Anita???? M.a.w. ik ben tegenwoordig ook meer van de dut en de doezel)
Hahaha, dat zou best eens kunnen Janneke al speelt het jaargetijde denk ik ook wel een rol van betekenis.
claudia schreef:Wat heerlijk zo doezelend in de zon.
Bij mij lagen ze echt met zijn drieen op een kluitje palt op de grond.(maar dan heb ik natuurlijk geen toestel bij de hand)
Dat gebeurt mij ook vaak hoor. Ik zie veel vaker leuke dingen om vast te leggen maar dan geen camera in de buurt. Nu toevallig wel omdat ik net foto's had gemaakt van de vorderingen van ons nieuwe dak in aanleg op de boerderij.
claudia schreef:Ze kunnen zich zo lekker vermaken met zijn drieen.
Dit is toch opgroeien zoals het hoort.
Helemaal mee eens hoor. Als ze allemaal gearriveerd zijn nog een paar opvoeders er bij in en het komt helemaal goed met ze.
djenga101 schreef:Wat een vredig gezicht, zie je nu meteen op afstand al wie wie is?
(toen we steeds bij Elvis,Eachann en Eros gingen kijken bij Esther, zag je op afstand al duidelijk verschil tussen die drie)
En bij deze?
Dat ligt er ook een beetje aan welk onderdeel je het beste ziet, met name als ze helemaal achterin staan is het soms lastig. Ferro pik je er wel direct uit, die is net iets donkerder dan de andere 2. Finn herken je aan zijn korte boogje en Fugo aan zijn sokken als je die zien kunt.