Beertje weer eens

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
kristelhans

Beertje weer eens

Bericht door kristelhans » di 13 okt 2009, 17:04

Hooi allemaal! :wave:

Ik dacht; tijd voor weer wat plaatjes van mijn supersonische fjord Beer. Hij is zo aan het veranderen momenteel (uitzwaren en hij krijgt wat bespiering) en ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ook vinden dat hij wat meer 'mans' wordt... Zijn beentje geneest goed..op de foto kun je een donker plekje zien..daar zat de wond..groeit mooi dicht van buiten naar binnen..maak het nog dagelijks schoon en ben overgestapt op de groene klei en dat werkt prima! (bedankt voor de tip Viv!)

Eerst een foto van de eerste keer met zadel en één zonder zadel afgelopen voorjaar.. ik lachte me rot toen ik dit net vergeleek!!
AfbeeldingAfbeelding

En nu de rest!

Afbeelding
Halloooo! het is mij, Beer! Groot en volwassen ondertussen...

Afbeelding
Wat zeg je nou baas? Moet ik poseren??

Afbeelding
Deze kant? (check mijn spieren :+ )

Afbeelding
Typisch Beer..altijd kijken of er wat te eten valt..herkenbaar voor velen van jullie..

Afbeelding
Hier liet hij een dikke wind..lijkt net of ie zich helemaal schrap zet hahaha!

Afbeelding
Nog een totaalplaatje met een heerlijk bewogen hoofd..

Afbeelding
Ben ik in beeld baas?

Afbeelding
En een zoen voor mij!

Dat was Beer weer eens..hij blijft braaf in de wei en onder het zadel gaat hij met sprongen vooruit!
Ik hoop binnenkort eens rijfoto's te hebben maar mijn camera doet in de binnenbak zo gek! (slechte kwaliteit)..deze foto's zijn met mijn telefoon gemaakt..hip!

Bedankt voor het kijken! :D
Laatst gewijzigd door kristelhans op di 13 okt 2009, 17:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Fran

Re: Beertje weer eens

Bericht door Fran » di 13 okt 2009, 17:08

Hij ziet er goed uit hoor! Weet zo 1,2,3 of hij nou bespierder is geworden, moet je een oudere foto voor de vergelijking plaatsen!
Binnenbakken zijn altijd rot om in te fotograferen, is altijd te donker, maar kun je niet in de buitenbak terecht dan? het is super lekker weer voor in de buitenbak (overdag dan).
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 13 okt 2009, 17:10

Wij hebben geen buitenbak...ik rij veel in het bos maar af en toe wil ik wat huiswerkdingen in de bak oefenen. Volgend jaar komt er misschien wel een buitenbak! Ik zal zo even een oude foto opzoeken..goed idee! Zet ik die er even bij..
pluk

Bericht door pluk » di 13 okt 2009, 17:17

aah pluk haar mooie grote broer :D Wat is hij mooi uitgezwaard zeg!
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 13 okt 2009, 17:23

ha dankje maar hij begint echt net met groter worden voor mijn gevoel..ik zat er op vanmiddag en ik dacht..wat is die nek toch breed geworden en wat zit ik toch wijd vergeleken met een paar weken geleden!
Lotte

Bericht door Lotte » di 13 okt 2009, 17:38

Met de komende winter is het wel heerlijk, zo'n binnenbak! :D Beer ziet er goed uit! :))
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 13 okt 2009, 17:42

Dankjewel! Ik vind ook dat ie er weer behoorlijk uitziet..we zijn er nog niet helemaal maar met rustig rijden en goed voer en veel rust komen we er wel!

Ja ik ben ook heeeeeel blij met de binnenbak..lekker windstil ook hihi.. Als er een buitenbak was, zou ik daar vast wel ingaan wanneer het kan maar ik moet zeggen dat ik dat tot nu toe niet heb gemist..Er ligt een megabos aan stal vast dus daar ga ik liever heen ;).
Lisa

Bericht door Lisa » di 13 okt 2009, 18:37

Leuke foto's Kristel!!! Hij ziet er super uit!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
roos

Bericht door roos » di 13 okt 2009, 18:38

Beertje ..de schat! Hij is wel veranderd hoor...en fijn dat het beter gaat!!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Elvina

Bericht door Elvina » di 13 okt 2009, 18:44

Beer is zooo knap! :+:
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 13 okt 2009, 19:28

Hihi Ja dat vind ik oooook! En hij is nog lang niet 'af', haha..de transformatie begint pas net!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 14 okt 2009, 06:13

Van voren is hij nog wel smalletjes maar van de zijkant is de verandering goed te zien. Vooral als je bedenkt dat op de eerste twee foto's er ook nog een pak haar op zit.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 14 okt 2009, 10:54

Hij is inderdaad nog smal! Denk ook niet dat hij ooit modelletje tank wordt..hij is al wel iets breder want de deken past beter nu haha dus wie weet.. Hoop dat ik met dit zadel nog even tot het voorjaar kan doen qua maat want ik ben al druk aan het sparen voor een andere..leuk!
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » wo 14 okt 2009, 10:56

Die Beer, vergis je niet hoor, Nais begon pas op z'n 6e met uitdijen en toen ging het ineens hard!
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 14 okt 2009, 11:09

Ha ja dat hoor ik wel vaker..Beer is wel echt met alles een laatbloeier dus we wachten gewoon af! Hij is zo braaf dus het komt vast goed! ;)
Charret

Bericht door Charret » wo 14 okt 2009, 19:24

Hahaha, die laatste foto is geniaal :P
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Mir

Bericht door Mir » wo 14 okt 2009, 20:12

Ik denk dat je na een weideseizoen niet weetwat je ziet. Hij is wel gegroied, vooral op zijn kont en in de lengte lijkt het. Maar lijkt me zeker de moeite waard om even goede standfoto's te maken zonder zadel buiten om over een half jaar en jaar weer te vergelijken. Je foto's van nu zijn heel leuk :D maar een standfoto van de zijkant zonder zadel vergelijkt misschien wat makkelijker (en misschien iemand ernaast voor het vergelijk, of toch met zadel en dan erop). Op mijn eerste fjordenfoto stak ik onder mijn dametje uit met mijn stengels, daarna nooit meer gelukt O:) .
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 14 okt 2009, 20:14

Hihi ja eerder (toen ik hem net had) gaf ie alleen maar kopstoten of hij hapte..ook naar je gezicht maar sinds een week of 3 is ie extreem knuffelig..sinds ik zijn been moet afspuiten..is goed voor onze band geweest..hij legt nu dan zijn hoofd op mijn rug...zooooo zoet! En kusjes geven op mijn wang doet ie nu uit zichzelf..heeeeel zacht neuzen en ademen bij je wang..zaaalig vind ik dat!
Plaats reactie