Bij Willy ging hij netjes, maar ik moet nog ff een aantal keer oefenen

Klein filmpje:
http://img190.imageshack.us/i/hpim1926.mp4/
Ja dit is bij WillyOrion1996 schreef:Ziet er toch netjes uit. Ben altijd al blij als Cyra het aan 1 lijn goed doet
Op deze manier kan je ze goed voorbereiden op het werk onder het zadel. Hierdoor leer je ze al te luisteren naar links en naar rechts wat bij enkele longe niet kanJankeke schreef:Waarom doe je het zo met dubbele lijnen?
Dat gebeurt bij mij ook hoorkristelhans schreef:Haa ziet er goed uit joh! Beer kan er geen zak van..(of ik niet)..sleept mij de hele bak door..zonder lijn gaat het prima maar met lijn raakt hij altijd zo opgefokt.. Lekker dooroefenen!
roos schreef:Wat knap zeg. Over een paar weken plaats je gewoon fotos van jezelf aan het werk met Cas en dubbele longe
Hoop dat mijn Timor zich ook zo gaat lopen als ie zo oud is....
Ja de lijnen zitten gewoon aan het bit vastAnita45 schreef:Zo dat ziet er netjes uit. Ik kan het niet goed zien maar zitten de lijnen gewoon aan het bit vast?
Deze dubbele longe is ook gewoon 1 geheelGerritje schreef:ziet er goed uit. en inderdaad het is lastig he met twee lijnen. ik heb zelf zo'n lijn van lamert haanstra uit 1 stuk, vind ik zelf wat makkelijker.