Lang geleden, maar ik kom ook weer eens aanwaaien.
Wilde jullie toch eventjes laten zien hoe het met mijn shetlandertje Lucy gaat, die nu in Frankrijk staat in de Bourgogne samen met haar mama Doortje die ik een paar jaartjes lekker thuis heb gehad voordat ze met haar eigenares naar Frankrijk vertrok.
Weten jullie het nog??? Vorig jaar, 4 Mei, beviel Doortje van een prachtig merrie veulentje Lucy!

Wat waren we blij dat alles dit keer goed was gegaan, na een doodgeboren veulentje het jaar ervoor...

Wat een dotje he...

Eerste ontmoeting met Mabeltje

Helaas heb ik moeten besluiten alle paardjes weg te doen... Mabel is naar een goede vriendin van mijn moeder gegaan en heeft het prima daar!!!

Afgelopen Oktober zijn ze met hun vijf fjordjes, Doortje en Lucy naar de Bourgogne vertrokken.
Een week geleden hebben mijn vriend en ik heerlijk twee weken in Frankrijk doorgebracht en zijn we uiteraard even langs mijn meissies gegaan!!!

En moet je eens zien hoe groot en hoe anders mijn kleine paardje is geworden!

Daar komt ze aan

En daar is ze dan... Kleine meisjes worden groot!

Ze is trouwens nog een echt toverballetje!

Lucy met haar fjordenvriendjes. Ze kan echt heel goed met één van de fjorden, geweldig om te zien!

Hier lieve koppetje

Klein stoer parmantig paardje

Zou ze me nog herkend hebben??? Ze wilde in ieder geval blijven knuffelen en knuffelen met mij hihihi

Mama Doortje. Wat zag ze er goed uit! Zo mooi in haar vachtje, zo mooi wit en zo ontspannen!

Kiekeboe! (check dat vliegje aan de rechterkant van dr koppie

Lucy in het Franse landschap

En maar weer kroelen hihihi

Heerlijk om mijn paardjes weer terug te hebben gezien. En nog fijner om te weten dat ze het daar echt fantastisch hebben!!!

(Stiekem voelt Lucy nog steeds als mijn paardje aan hoor!

Greetz Jessica