En wat kan jij rare bekken trekken

Maar wel lef hoor!
lauraatje schreef:Wat heeft ie er toch plezier in!
En wat kan jij rare bekken trekken
Maar wel lef hoor!
Yoline schreef:Geloof niet dat ik het ooit zou durven..
Ziet er echt supertof uit!! En Toot op de laatste foto, wauwie
Dat moet je niet zeggen joh, plaatst ze ze nooit weer en het is juist zo leuk om te zien.lauraatje schreef:En wat kan jij rare bekken trekken
Kijk is pagina hiervoor.. onderaananika schreef:Ik ben benieuwd naar die gekke bekken![]()
Maar gave foto's
Nicole schreef:Wat een leuke foto's Amber. Als Iwan 10 jaar jonger geweest was, dan was dit ook wat voor hem geweest.
Ik vind het ook erg knap dat je zo tussen de paarden kan meekomen!
Haha die vond het wel best, hij heeft flinke tikken gehad van Charlie, maar het boeide hem niksMelanie&Fjordy schreef:Jammer dat ik er niet wezen konWe spreken gauw af! Die laatste, Toot staat er ook op zijn gemakkie tussen lijkt wel, haah!
Dank je welKrista schreef:Prachtige foto's Amber echt super van jullie!! En van harte gefeliciteerd met je wp. Welke klasse rij je nu met springen (Hoekelum)?
Hou op haha, erg he.. Maar gelukkig maar, laat zien dat we bij elkaar passenJowien schreef:Gefeliciteerd Amber!
Echt super zoals jullie bezig zijn.
Enne, jij kunt gekke bekken trekken, maar Fjordy toch ook hoor (zo baasje, zo paard?). Kijk maar op de eerste foto, en een paar van de water-foto's!