dat bedoelde ik dus ook...Machteld&Falco schreef:@Cindy: 4-jarigen kunnen nog behoorlijk groeien hoor. Fjorden, haflingers en barokke paarden zoals friezen, andalusiër, lusitano's groeien door tot ze ongeveer 8 jaar zijn. Ik ken een lusitanomerrie van 6 en die zie je nog steeds groeien: dan weer gaat de kont de hoogte in, dan beent de schoft weer bij. Vorig jaar was ze nog kleiner dan haar weidemaatje en nu is ze een stuk groter...
Shadow door Mighty Photography
- Cindy+Uniek
Re: Shadow door Mighty Photography
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Machteld&Falco
Dacht dat je dat dus net niet bedoelde. Beetje blondt dusdat bedoelde ik dus ook...

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Wat ziet Shadow er goed uit zeg..en de fotos zijn mooi geworden!
Aaaaah Shadow weer eens op de foto!
Ik blijf haar geweldig vinden, ook al ken ik haar alleen van hier op FW. Vooral haar neusje....
Ik blijf haar geweldig vinden, ook al ken ik haar alleen van hier op FW. Vooral haar neusje....
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Mooie pics! Ze ziet er goed uit.
Sorry maar ik moet toegeven dat ik jullie discussie echt geweldig vind!Anita45 schreef:Dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken.Fabienne-Fotografie schreef: het overbouwde kan ook door de ondergrond komen! volgende keer goed mee kijken en evt achter in een kuil zetten ...
Daphne waarvan Shadow is, ik die Shadow mag rijden en knuffelen en Amreen weten dat shadow in de groei is en dat haar kont hoger is dan haar schoft.
Maar ik moet ook toegeven dat de foto scheef is.
Anita ik snap je punt, maar toch is Shadow overbouwd en in de groei ze is gewoon een laat bloeier.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Leuke en mooie foto,s hoor!!!
Wat is het een mooi paard, en wat zit er een lekker koppie op
!!
Wat is het een mooi paard, en wat zit er een lekker koppie op

Die blackfoto's vind ik gaaf.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Fabienne-Fotografie schreef: het overbouwde kan ook door de ondergrond komen! volgende keer goed mee kijken en evt achter in een kuil zetten ...
Anita45 schreef:Dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken.
Ik wil onmiddellijk geloven dat ze wel iets overbouwd is maar vast niet zo erg als de foto toont. Ik schreef ook: Ik heb het idee dat het overbouwd zijn voor een groot deel komt omdat ze voor lager staat dan achter. Maar nu houden we er over op. Er komt vast in de toekomst nog wel eens een foto van Shadow waarop ze niet meer overbouwd is/lijkt. Eerst gaat ze voor een veulentje zorgen in Vene en dat is iets waar je je waanzinnig op kunt verheugen.Roosjuh schreef:Sorry maar ik moet toegeven dat ik jullie discussie echt geweldig vind!
Daphne waarvan Shadow is, ik die Shadow mag rijden en knuffelen en Amreen weten dat shadow in de groei is en dat haar kont hoger is dan haar schoft.
Maar ik moet ook toegeven dat de foto scheef is.
Anita ik snap je punt, maar toch is Shadow overbouwd en in de groei ze is gewoon een laat bloeier.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mooie foto's! Het zou inderdaad nog mooier zijn als die stalfoto's "echte" black-foto's worden. Vind gra ook echt nog iets extra's hebben.