Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
kristelhans
Bericht
door kristelhans » vr 15 mei 2009, 07:42
@ Gerritje; Jaaaa he? Ik zie hem per week veranderen! Ze zorgen goed voor hem in Balloo! Zo mooi hoe hij aankomt en uitdijt (gek woord). Hij heeft ook lekker veel energie en over 2 weken woont hij hier..dan gaan we langzaamaan ook wat harder aan het werk...hij is nu wel sterk genoeg om wat conditie op te gaan bouwen! Moet nog even een zadel ritselen met verwiselbare boom want als ik zie hoe hard hij nu aan het veranderen is..daar kan geen zadel tegenop als hij ook nog spieren krijgt!!
@ Yfke-lover; Beer gaat rond de 28ste verhuizen..waarschijnlijk staat ie nog gewoon in Balloo over 10 dagen dus..hij staat wel in een ander weiland..stukje lopen van de boerderij maar als je daar toch bent moet je wel even kijken hoor!

-
Annemarie
Bericht
door Annemarie » vr 15 mei 2009, 13:30
Gerritje schreef:Kristel wat is Beer goed bijgekomen zeg!!
Hij ziet er al veel beter uit.
En nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!
Hij ziet er inderdaad al veel gevulder uit nu (ook al zo'n gek woordd). En gefeliciteerd met zijn verjaardag. Alleen de naam Beer.. doet me steeds denken aan een kennis die haar vriend Beertje noemt

.
@Gerritje: ik zie ineens je onderschrift maar ik dacht dat jij inmiddels een Fjordenmaatje gevonden had?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!