(oke eigenlijk heet hij Siem, maar iedereen noemt hem de zakdoek,
kat van vriendin van me)
Als hond moet je hier toch enige voorzichtigheid betrachten,
bedacht ook mijn Dibbes zich.
MISERABEL DRESSUUR MEN DEBUUT.
Ik heb nou eenmaal een ietwat impulsieve baas. Nou had ze gelezen dat er bij de manege waar de wagen staat een dressuur wedstrijd zou zijn.
Nou denk je dan, prima, lekker, leuk, ga fijn ringmeesteren of zo, beetje parkeerwacht spelen, maar laat mij lekker met rust.
Maar neeeeeee!!! Ze moest zonodig een startkaart aanvragen. Dus nog geen maand geleden gebeurde dat, vervolgens was dat ding ook nog op tijd
binnen (soms zit het mee, soms zit het tegen), dus helaas ik zou eraan gaan geloven.
Er werd een strak trainingsschema in elkaar gespijkerd met reserve groom, aangezien mijn echte groom nog steeds niet heel is.
Helaas besloot ik toen dat ik kreupel ging lopen en gooide roet in het eten. Toen dacht ik nog, dat ik het goed geregeld had, rust, vakantie en meditatie,
wat ik even was vergeten is dat ze dan ook ter plekke je eten afpakken.

De donderdag voor de wedstrijd werd ik rad verklaard, op vrijdag moest mijn baas werken tot 23.30 vanaf 07.15 dus hebben we ook niets gedaan.
Nou dat heeft ze geweten

Op de zaterdag van de wedstrijd was ik op stal toen ik nog even werd geschoren uiteraard poeslief

Vervolgens op de trailer al laten weten dat ik er best wel zin in had.
Om 12.28 uur moesten we starten ik stond al klaar aan de trailer, maar onze groom kwam maar niet. Om 12.15 uur was ze er.
Dus ik werd snel ingespannen.
Toen begon mijn lol, ze wou wel niet lang inrijden, maar dit vond ze ook weer niet lang genoeg. (mensen zijn ook zo wispelturig)
Ik heb vervolgens al mijn kunnen voor de wagen gedemonstreerd.
Ik was dan ook de enigste pony die appyementen en traver etc. voor de wagen had gedemonstreerd in zijn proef.

Op de een af andere manier scheen dat niet de bedoeling te zijn

Malle mens reed nog een volte op de verkeerd plek

Veel kon ze die dag toch al niet met die zweep, want ik had zo'n merrie gooit kont tegen de krib dag en bokte als ze me aantikte

Eindresultaat, het laagste aantal punten ooit dat we met een wedstrijd bij elkaar gereden hebben.

We hadden wel voor het eerst in ons leven een 8 voor de verzorging

Foto's kan ik niet plaasten als foto, maar wel als link:
meneer maakt de laatste tijd bij ons in de buurt foto's. Helaas geen foto van een overdwarse fjord voor de kar.
http://www.sportpaardenfoto.nl/albumpro ... ?cat_id=19
foto's bijna helemaal onderaan! 80, 81, 82, 83, en 84
Heb de foto's besteld, maar duurt nog even voor ik ze heb denk ik.
Vonden nog schattige foto's! van Roos met haar veulen Winny.
(Roos is een Brusvein, Winny weet ik even niet meer)
MAM! wat doe je nou!!!
Tja, toen was er nog geen digitaal! (althans, niet bij ons gewone mensen)
Gewassen en gepoetst
ongewassen en ongepoetst
Nou weet ik weer waarom ik een SJOL BEEB wil!!! wat zijn ze toch schattig!
edit 2 spelfouten