Rond tonnetje
Re: Rond tonnetje
Heb je wel goed gerekend hihihihihi
Wow wat een ton inderdaad 
Ik vind haar trouwens ook een echte 'mama' uitstraling hebben, lijkt me een super moedertje

Ik vind haar trouwens ook een echte 'mama' uitstraling hebben, lijkt me een super moedertje

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Dat is ze ook echt hoor Jilly
Ze vindt het geweldig om een veulen te hebben 

Ereplaatsje voor

wow geen twijfel mogelijk, die is zwanger
Ben benieuwd hoever ze nog uit gaat groeien, als ze nog 2 maanden moet pfffff

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Moet zij echt nog 2 maanden???!!! Mijn hemel wat een beproeving. Dadelijk zakt ze nog door d'r benen. Daar komen er vast twee uit. Maar het moet gezegd..............ze is prachtig drachtig. Als ik ze zo zie dan zou ik ook wel een merrie willen i.p.v. een ruin.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
volgens mij wiegt die buik ook bij elke stap die ze zet. Je ziet hem dan links en dan rechts..., weet je zeker dat er 1 in zit? Zo nu en dan spot ik haar als ik voorbij zoefff op paar honderd meter afstand
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Ja hoor, heb goed gerekend
, ze is 14 Juni voor het laatst gedekt. Maar daarvoor (14 MEI was ze ook al drachtig, van een 2-ling. Ik hoopwel dat die goed weggespoten zijn toen... Maar dat zal toch wel, haha.
Marga is echt heel happy en vindt rijden zonder zadel nog steeds leuk en dan is ze ook nog superdruk. Ze heeft nog geen hinder van haar buik wat dat betreft. Wel doet ze nu elke middag een middagdutje met Apollo, zo'n schattig gezicht.
Yvonne, rij jij over de N33 naar je werk dan?

Marga is echt heel happy en vindt rijden zonder zadel nog steeds leuk en dan is ze ook nog superdruk. Ze heeft nog geen hinder van haar buik wat dat betreft. Wel doet ze nu elke middag een middagdutje met Apollo, zo'n schattig gezicht.
Yvonne, rij jij over de N33 naar je werk dan?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
ja, alleen op donderdag niet, dan ga ik via borger, want dan moet ik bij de paarden langs. Mijn werk is verhuist naar Beilen.
vaak kijk ik bij jullie even of ik ook iets geels zie lopen...
vaak kijk ik bij jullie even of ik ook iets geels zie lopen...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Nu paardloos.
Nu paardloos.
Ze is idd echt rond! En dan nog 2 maanden pffff. Is ze nog heel actief, of begint ze wat slomer te worden nu?
Mijn merrie is ook drachtig (niet degene op wie ik toen die rit meereed, maar een andere veel grotere merrie). Ze moet nu nog 2 weken. Ook zij is heel rond, maar dat mag nu ook. Ze is nog heel actief, galopperen, slidings, bokken steigeren ed. Jou merrie ook nog, of doet ze dat als ze niet drachtig is ook nooit?
Mirjam
Mijn merrie is ook drachtig (niet degene op wie ik toen die rit meereed, maar een andere veel grotere merrie). Ze moet nu nog 2 weken. Ook zij is heel rond, maar dat mag nu ook. Ze is nog heel actief, galopperen, slidings, bokken steigeren ed. Jou merrie ook nog, of doet ze dat als ze niet drachtig is ook nooit?
Mirjam
Pffff jemig wat een tankie 
Maar wel een hele mooie!!
Vind eigenlijk dat Halldor nog geens over Marga heen moet

Maar wel een hele mooie!!
Vind eigenlijk dat Halldor nog geens over Marga heen moet

Hihi, wat een heerlijk tonnetje! Ze ziet er wel goed uit zeg!
En dan koop jij het veulen Ingele? 

Ereplaatsje voor

Claudje schreef:En dan koop jij het veulen Ingele?