~mirjam~ schreef:chunkymonkey schreef:
Wat je zegt klopt : Jack is idd nog wat baby, maar hij is dan ook nog steeds geen jaar hé

en als je hem naast junior zet , zie je hem niet meer staan... Zoals ik hierboven ook al vermeldde er hing niets vanaf, we gingen gewoon naar de HK voor de ervaring.
en dat halster...tsja...dat past dan weer bij zn baby imago denk ik

Vond het halster ook wel schattig, net als het Mickey Mouse deken volgens mij van Hardy.
Maar of ik het voor een HK zou gbruiken
En Jack is toch heerlijk braaf geweest, in de ring en op stal.
Het Mickey Mouse deken was idd van Hardy ja , wist zelf ook niet dat ze die maakten
Jack is idd geweldig braaf geweest: thuis maken we af en toe korte wandelingetjes met hem aan de hand en dan is hij ook zo lekker braaf. Alleen helemaal op het einde werd hij wel nerveus en had ik mn handen vol. Bleek dat meneer gewoon wilde gaan rollen

.
Thuis heeft hij n schuistalletje, maar de avond voor de HK had hij wel kennisgemaakt met n avondje op stal en ook n hele dag op stal tijdens de HK zelf vond hij echt prima. Ook op de trailer gaan doet hij zonder problemen, tis echt n geweldig knolletje, nu al! Ben er echt blij mee hoor!
Miekjuh schreef:Hoe zat het nou eigenlijk met zn balletjes? Ik hoorde je langskomen met het nieuws dat hij er maar 1 zou hebben, dan zou hij in principe niet eens mee kunnen doen aan de keuring.
Verder vond ik m erg braaf en zat zeker een leuke draf onder, ben benieuwd hoe hij er met 3 jaar uit ziet.
Ja klopt.
Bij de medische keuring bleek idd dat 1 van zn balletjes nog niet was ingedaald

en ik raakte daardoor n beetje de kluts kwijt, vooral ook omdat de DA ter plaatse me dit op een redelijk botte manier meedeelde. Zijn fokker dan en de fokker van zijn vader zeiden me dat op die leeftijd nog perfect normaal was, die mannen hebben er wel ervaring mee, dus was ik toch nog n beetje gerust gesteld...hij is nog steeds geen jaar. Mijn DA is ondertussen wel langsgeweest, en we kijken het nog even aan hoe de situatie nu verder verloopt natuurlijk. Hopelijk daalt de ene gewoon verder in, is dat niet het geval dan halen we ze er wel onderuit. en dan was dit zijn eerste en laatste HK

.