Oefenen wedstrijd op perla meer filmpjes
- nadinefjorden
Oefenen wedstrijd op perla meer filmpjes
Ik ging vorige week even oefenen op perla want ik heb zondag onderlinge wedstrijd in de B.
Nu zul je denken perla kan toch veel meer ja dat klopt maar ik nog niet haha, hier een klein stukje film ik moet nog even de overgang van galop naar draf goed oefenen..
http://www.youtube.com/watch?v=IJSIG2ILYfA
Het filmpje van de wedstrijd staat bij fjord in sport..
Nu zul je denken perla kan toch veel meer ja dat klopt maar ik nog niet haha, hier een klein stukje film ik moet nog even de overgang van galop naar draf goed oefenen..
http://www.youtube.com/watch?v=IJSIG2ILYfA
Het filmpje van de wedstrijd staat bij fjord in sport..
Laatst gewijzigd door nadinefjorden op ma 16 feb 2009, 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Oefenen wedstrijd op perla
het ziet er anders keurig uit hoor. probeer alleen iets meer voor je te kijken (hoe mooi perla ook is), hierdoor word je rug ook nog net iets rechter.
veel succes zondag!!! komt vast en zeker helemaal goed. We lezen de einduitslag wel op FW.
veel succes zondag!!! komt vast en zeker helemaal goed. We lezen de einduitslag wel op FW.
♥ Funny Boy Fortuna (Singapore x Nimmerdor)
♥ Thorben (Havstad x Yerxes) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Fynn (Troubadour x Zelhem) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Thorben (Havstad x Yerxes) R.I.P.! bedankt voor alles!
♥ Fynn (Troubadour x Zelhem) R.I.P.! bedankt voor alles!
- nadinefjorden
Das een goeie tip inderdaad dankjewel!
is dit opgenomen op die dag dat ik met Vera bij jullie op stal was?
Ik vind het er wel goed uitzien hoor, de overgang van galop naar draf blijft ze lekker voorwaarts. Niet vergeten dat je een B proefje gaat rijden, geen Z proef!
Ik vind het er wel goed uitzien hoor, de overgang van galop naar draf blijft ze lekker voorwaarts. Niet vergeten dat je een B proefje gaat rijden, geen Z proef!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- rocky&moby
zoals hierboven staat, netjes voor je kijken en je schouders ietsje naar achter dan zit je hartstikke mooi. succes!
Ik hoop zo dat je de KWPN ers eruit rijdt haha. Ik ga zondag filmen, dus binnenkort de hele proef online te bekijken!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
- Machteld&Falco
Krijg je geen last van je onderrug met rijden? Probeer je buik- en rugspieren evenveel te gebruiken, je zakt nu wat door in je onderrug. Mooi rechtop kijken en zitten. Maar het ziet er netjes uit! Veel succes straks als het voor echt is!
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Dat gaat helemaal goed komen zo te zien!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Het lijkt alsof je wat met je zit knijpt in de galop waardoor je niet stil zit in je zadel en je de overgang ookniet goed aan voelt komen. Probeer je bilspieren te ontspannen en je benen meer langs haar zij te laten hangen dan vast te klemmen.
Je houding vind ik verder wel mooi. Succes met de wedstrijd!
Je houding vind ik verder wel mooi. Succes met de wedstrijd!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

het ziet er netjes uit hoor! Veel succes!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
- nadinefjorden
Ja de galop vind ik inderdaad moeilijk omdat yara mijn eigen pony t nog moet leren zit ik bij haar heel anders en ik vergeet weleens dat perla gewoon vanzelf galoppeerd, gister had ik ook ineens kramp in mijn lies omdat ik weer eens zat te knijpen.
En bij de overgang moet ik inderdaad teveel nadenken van hoe gaat dat ook alweer terwijl ik het gewoon moet doen.
@vera Dit was inderdaad de dag dat je met vera op stal was vandaag nog een xtje oefenen en morgen gaan met die banaan eerst yara in de ab want de galop lukt bij haar nog niet en dan perla in de b.
En bij de overgang moet ik inderdaad teveel nadenken van hoe gaat dat ook alweer terwijl ik het gewoon moet doen.
@vera Dit was inderdaad de dag dat je met vera op stal was vandaag nog een xtje oefenen en morgen gaan met die banaan eerst yara in de ab want de galop lukt bij haar nog niet en dan perla in de b.
- margalorenz
Heel veel succes!
- nadinefjorden
Re: Oefenen wedstrijd op perla meer filmpjes
Mijn verhaaltje van de wedstrijd staat bij fjord in sport