Het feest begon de avond ervoor al toen Janien bij mij bleef slapen (die heeft dr eigen kamertje op zolder

De volgende ochtend was het vroeg dag, maar we reden een mooie dag tegemoet met een heerlijk zonnetje..

Jippie bijna bij Maastricht om Clau op te halen..

Die durfde (toen ze zag dat ik mn trailer toch niet achter de Atos had hangen) nog wel even langs de wei te gaan om de poownies water te geven.
Sfeerplaatje op de berg

Exel ( Mini Cadiz) vond mn camera wel erg interessant.

Vera vond die bevroren bulten en kuilen niet echt fijn met dr blote voetjes.

En toen op naar

en de grotten, waar we gelukkig bij de eerste grot maar een kort rijtje hadden.
Janien leest een kerstsprookje voor..

En ondertussen doen we een schatting van de leeftijd van het aanwezige publiek voor ons (gem 75jr

Ook de Efteling-sprookjesbosliefhebbers komen hier aan hun trekken qua sfeer.

Grot nummer 1 was dus de ..

Maximale doorloophoogte 1,30m

Camera op het verkeerde standje levert best leuke sfeerplaatjes op..

De muurtekeningen blijven gewoon mooi.

En de sfeer was weer supergezellig

Vrouw zoekt boer

Naaaaaaahh te oud

Triootje dan maar?

Mooie sfeerplaatjes..

Toen we buiten kwamen was de rij ietsjes langer geworden..

ietsjes maar

Clau en Nien gezellig aan de klets

Rij voor de gemeentegrot.

En die voor de fluweelgrot werd ook maar niet korter.

Gemeentegrot was nóg drukker maar ook weer erug leuk

De hemel!!

Voor een kerstmutsverslaafde als ik

Kon hier uiteraard mn geld niet in mn zak laten zitten en ben met 4 nieuwe exemplaren huiswaarts gegaan

Na de grotten hebben we Clau afgeleverd bij de AH waar Jos haar kwam halen (poownies moesten ook nog gedaan). Nien en ik hebben nog lekker een bakje warme leut gehaald en een appeltaartje en zijn daarna opt gemakje huiswaarts gereden.
In Barendrecht moet er uiteraard inmiddels traditioneel afgelsoten worden bij de

en hebben we voor Andy ook een

meegenomen (al had Janien wel moeite om deze ook niet nog op te eten

En uiteraard konden we Marianne dr nieuwe huisje niet voorbij rijden nu ze t.o. de KFC woont zowat dus nog snel een mini-meeting gedaan met Tommie (nog meer langharig tuig) en toen snel huiswaarts om Cadiz nog ff een knuffel en zn happie te geven.
Ik vond het supergezellig, op naar de volgende meeting (hengstenkeuring belgië!!).