Evita is in de weide altijd zo rustig, maar eenmaal op weg liet ze toch even wat meer pit zien. Tja, daar had ik niet op gerekend

Hoe dichter we bij het einddoel kwamen, hoe meer het tempo zakte. Evita liep met half dichte oogjes achter me aan te sjokken. Zo veel indrukken opgedaan en dat eist toch zijn tol. Ja, ook na anderhalve km

1.

Gespot, maar ze stonden mooi aan het verkeerde hek te wachten, dus ja, dan moet je erg hard lopen

2.

Onze bonte is gelukkig weer helemaal opgeknapt van een flinke koliek afgelopen woensdag.
3.

Oh, buurkinderen op (door papa) zelf geknutselde brommertjes zijn volgens Zhellie wel een tussenstop waard.
4.

Dat koppie van die bonte, geweldig!
5.

6.

Wat zit er toch een beweging in die grijze

7.

8.

9.

10.

11.

Wat een heerlijk koppie heeft ze toch ook. Zhellie wordt steeds liever en leuker in de omgang.
12.

13.

4 op een rij

14.

15.

16.

Hier moest er toch echt 1 in de ankers

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

En toen mochten Nina en Fokke er ook bij. Halsters afdoen konden we echt vergeten, we hebben niet eens een poging ondernomen

24.

25.

26.

27.

28.

Het resultaat van al ons oefenwerk en fysio: een paardje wat met de neus aan de grond een stuk ruimer draaft dat in de jaren ervoor

29.

30.

31.

32.

Bij nummer 31 heb ik zo'n eind in moeten zoomen. Dat is ook wel te zien aan de kwaliteit, maar ik vond hem toch wel erg leuk.
33.

In het voorjaar stond Zhellie nog ongeïnteresseerd te grazen als ik haar naam riep, nu is ze de eerste die me heel attent aankijkt en regelmatig aan komt lopen.
34.

Speciaal voor Wendy nog een foto van Evita alleen.
De kwaliteit van de foto's laat soms nogal te wensen over. Dat heeft er deels mee te maken dat ik niet zoveel kansen heb om (zo snel) bewegende foto's te maken en er dus nog niet handig genoeg mee ben en als andere reden: dat land is zo immens groot, met mijn standaard lens kan ik die afstand niet overbruggen en dus moet ik veel knippen. Voordeel van zo'n groot land is wel dat ze elkaar nooit in de weg lopen en je ziet ze iedere keer weer genieten van die ruimte.
Wat is het een lekker stel zo