gewoon Azalia
Geniet van India Fabienne!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
OOOHHH wat mis ik mijn penny pony!
was van de week naar een cultureel park ( soort archeon maar dan over punjab) en daar hadden ze een echt marwari paard ( met van die gekke oortjes ) maar dat paard had niet zo'n zin in touristen... hij draaide de heletijd zn hoofd weg!
toen kreeg ik zo'n heiwee naar mijn knuffel pony!
zalie wil het liefst de hele dag knuffelen!
helaas gaat het allemaal wat minder dan verwacht.
de vliegreis ging opzich wel, maar de 2 uur van het vliegveld naar ravi's huis was wat minder.
al dat gehobbel in die auto heeft niet veel goeds gedaan voor mijn rug.
de dag daarna moesten we ook nog eens 5 uur in de auto zitten... ik ben gesloopt nu.
alles doet pijn..
beetje vervelend omdat ,mn ouders er nu zijn en die volgende week weg gaan. we zouden nog naar veel dingen toe gaan ... met de auto...
vandaag heb ik een dagje vrij en gaan ravi en papa even samen de stad in auto dingen kijken.
ik krijg van mn 2 verzorgers thuis berichtjes dat zalie het super doet! ze was haar ijzertje verloren, maar dat was al weer opgelost.
mijn beste vriendinnetje was ook even bij haar gaan kijken ze zei "ik kwam binnen en riep haar, ze draaide zich om en keek langs me heen om te zoeken of er nog iemand was... je zag haar hoofd heen een weer gaan ... ze was je aan het zoeken" ( omdat ze altijd met mij mee komt )
mijn instructice zei dat ze een beetje een boefje is.
ze weet nu ook hoe mama en ik altijd aan van die rode wangen komen!
ze zijn de galop aan het oefenen en rechts om, want daar begonn ze weer een beetje vast te houden.
maareuh... sneeuw daar! LEUK!!
haha ik ben gek op sneeuw, en dan zit ik hier in mn tshirtje...
ik ga weer, even liggen en mn oefeningen doen!
Liefs Fabienne
was van de week naar een cultureel park ( soort archeon maar dan over punjab) en daar hadden ze een echt marwari paard ( met van die gekke oortjes ) maar dat paard had niet zo'n zin in touristen... hij draaide de heletijd zn hoofd weg!
toen kreeg ik zo'n heiwee naar mijn knuffel pony!
zalie wil het liefst de hele dag knuffelen!
helaas gaat het allemaal wat minder dan verwacht.
de vliegreis ging opzich wel, maar de 2 uur van het vliegveld naar ravi's huis was wat minder.
al dat gehobbel in die auto heeft niet veel goeds gedaan voor mijn rug.
de dag daarna moesten we ook nog eens 5 uur in de auto zitten... ik ben gesloopt nu.
alles doet pijn..
beetje vervelend omdat ,mn ouders er nu zijn en die volgende week weg gaan. we zouden nog naar veel dingen toe gaan ... met de auto...
vandaag heb ik een dagje vrij en gaan ravi en papa even samen de stad in auto dingen kijken.
ik krijg van mn 2 verzorgers thuis berichtjes dat zalie het super doet! ze was haar ijzertje verloren, maar dat was al weer opgelost.
mijn beste vriendinnetje was ook even bij haar gaan kijken ze zei "ik kwam binnen en riep haar, ze draaide zich om en keek langs me heen om te zoeken of er nog iemand was... je zag haar hoofd heen een weer gaan ... ze was je aan het zoeken" ( omdat ze altijd met mij mee komt )
mijn instructice zei dat ze een beetje een boefje is.
ze weet nu ook hoe mama en ik altijd aan van die rode wangen komen!
ze zijn de galop aan het oefenen en rechts om, want daar begonn ze weer een beetje vast te houden.
maareuh... sneeuw daar! LEUK!!
haha ik ben gek op sneeuw, en dan zit ik hier in mn tshirtje...
ik ga weer, even liggen en mn oefeningen doen!
Liefs Fabienne
Azalie :: Isabeau
-