Ik had me al even voorgesteld bij fjordenpraat, hier zijn de foto's van Zoran en hoe het ons is vergaan met de tijd tussen toen we hem kregen en nu:
Toen Zoran bij ons kwam was hij heel erg dun en bang. Ik zag hem voor het eerst in de wei, we hadden een stukje afgezet. Ik moest naar school dus kon hem niet mee gaan halen, na school dus meteen naar de wei. Daar stond hij dan. Hij was heel smal en klein. Ik was Varstad gewend een lieve rustige breed gebouwde fjord, en toen stond Zoran ineens voor me neus een smal, iel, klein fjordje, super druk en bang van alles. Ik had zoiets van o god wat is dit. De eerste periode dat hij er was, was beetje kennismaken, poetsen, aaien etc... Toen voor de eerste keer erop, in de longeercircel. Hij was redelijk lief wel een beetje snel. Hij leerde snel maar was wel enorm druk. Op de een of andere manier had ik er helemaal geen vertrouwen in hij was veel te klein voor mij. Toch doorgegaan, ik heb veel getwijfeld of ik nog wel wilde doorgaan er was niet echt een klik. Op een gegeven moment stapte ik op en hij was heel braaf, hij luisterde, was heel nieuwschierig en het voelde ineens heel vertrouwd. Toen is het eigelijk allemaal heel snel gegaan, hij groeide echt enorm. En voor ik het wist kwam ik niet mee met mijn voeten onder zijn buik vandaan. Nu zijn we aan het trainen en gaat het iedere keer beter. Ik vind Zoran echt een super fjord! Hij is super betrouwbaar en ik kan er echt alles mee, hij heeft wel echt een temperamentje maar dat vind ik juist wel leuk aan hem. Ik heb een paar foto's van onze eerste wedstrijd dat is afgelopen zomer geweest. En nog een paar foto's van een tijdje geleden op de hei. Het is de bedoeling om zo snel mogelijk nog wat rij foto's te maken.

Kiekeboe!

Bij een meertje op de hei

Bij het meertje

Naast Zoran bij het meertje

Zijn mooie hoofdje

In de trailer op wedstrijd.

Idd toch maar een stapje

Wedstrijd in Leende, uitgestrekt drafje.

Galopje

Aan de trailer.
Dit waren de foto's van Zoran.
Commentaar en reacties zijn altijd welkom!