Vandaag zouden we eigenlijk gaan springen, maar we vertrouwden de bak niet voldoende om dat ook daadwerkelijk te doen. Ik had wel al mijn nieuwe sony Alpha 200 camera meegenomen, en zo ontstond het idee om in de bak wat leuke 'Vjesta in de sneeuw' foto's te maken. Vjesta dacht er zelf een beetje anders over, want zodra we probeerden of we er een net drafje uit konden krijgen begon mevrouw als een idioot door de bak heen te crossen

Niet allemaal scherp, maar degene die niet scherp zijn vond ik wel gaaf. En Vjesta d'r manen staan gewoonlijk keurig rechtop, maar ja, als je zo hard crost dan wiebelt het een beetje

Ze is vorige maand heel erg ziek geweest, en daarom hebben we dit jaar helaas de zadelproef af moeten zeggen.
Verslag van Vjesta haar ziek zijn: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=192&t=1013092
Vjesta is 8,5 jaar oud, haar vader is Bjorkmann en haar moeder is Herxesa, moedersvader is Yerxes. Vjesta is nu 2,5 jaar van mij. Degene die je in de foto's ziet staan met haar rode trui is mijn bijrijdster Remke, die ik ontzettend dankbaar ben dat ze zo goed voor mijn paardje zorgt.

Koppie erop en gaan!

Lalala

Eventjes lekker warmlopen

Ik ben dan wel geen Jazz, maar strekken kan ik wel!

Kijk! Ik doe een Fries na!

Pitstop!

ZOEF!

Ik ben niet verwaand ofzo, maar kijk eens hoe goed ik mijn benen eruit kan gooien!

Puh, Ik heb geen zin meer om te lopen

Gewoon een mooi plaatje

Als ik nu naar je toe kom, krijg ik dan wat lekkers?

Krijg ik van jou dan wat lekkers?

Kijk eens, ik kan óók heel netjes stilstaan

Kom je nog eens kijken?

En dit is Vjesta d'r grote vriend, een Groninger ruin, Treston