Jordy

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Jasmin

Bericht door Jasmin » di 11 nov 2008, 22:44

wat een lieve comment heidie! :) ik heb ook nog geen spijt van hem haha, maar dat had je vast al gemerkt :D gaat lukken hoor, de les is verschoven naar morgen en Katrien gaat lekker foto's schieten :D
Vandaag is trouwens de Sint (Sintemaarten) langsgeweest, er stond een grote zak wortelen voor de staldeur met een briefje "voor een brave Jordy van de Sint" er waren ook snoepen bij voor mij met "en voor een soms brave Jasmin" :+
Jordy, mijnen beir :L
heidie

Bericht door heidie » di 11 nov 2008, 23:01

Geweldig, met die wortelen weet Jordy vast raad!!!!

Tja, de keuze om hem te verkopen was zwaar zat. Wanneer je dan een baasje als jou treft, dan kan het niet beter. Had er meteen een goed gevoel over! En gelukkig was dat wederzijds.

Nu met baila heb ik een hele andere qua karakter. Tis wel weer even wennen om met een paard te wandelen en dan steeds moeten opletten, hoe loop ik en hoe reageert ze erop en alles in de gaten houden!
Met Jordy was ik vaak in gedachten wat ik nog meer moest doen. Soms tijdens het rijden, liep meneer zelf naar huis en zat ik wat weg te dromen. Jordy is echt een super paardje, waar ik veel van heb geleerd! Hij is de eerste waar ik na mijn vele vallen van het paard weer alleen mee naar buiten durfde....
Dat hij nu bij jou zit doet me goed.

Hoe gaat het met lessen??
Anouska

Bericht door Anouska » di 11 nov 2008, 23:13

Succes met lessen morgen Jasmin!

@ Heidi: Jasmin is echt een topwijf!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Jasmin

Bericht door Jasmin » di 11 nov 2008, 23:14

Nou, ik ga je gevoel zeker ook niet teleurstellen, ik doe mijn uiterste best om Jordy zich zo goed mogelijk te laten voelen (wij allemaal trouwens :j ) Wat je over Jordy zegt kan ik heel goed verstaan! Wat een verschil als ik een van de merries (arabjes) moet binnen zetten of Jordy! Ik denk dat ik ook wel begrijp hoe baila is, hoe je ze beschrijft doet ze me een beetje denken aan de merries. Maar dat komt goed hoor, de key is idd ermee bezig zijn en dat doe je vast hartstikke goed :) Volgens mij ben je heel goed met paarden (anders ga je me ook zo geen brave jules afleveren haha :P ) Je hebt ook nog tijd zat, komt dus volledig goed :j en het is ook zo'n gaaf beest :D
het is morgen nog maar onze eerste les! ik wou hem eerst weer een beetje inrijden, omdat jij zei dat je vooral veel bosritten maakten en nu zijn het momenteel alleen bakritten. Ook om het een beetje tijd te geven om elkaar aan te voelen en dat lukt nu ook. Vandaag was hij echt heel los, begint mooi bij me aan de teugel te komen. Hopelijk gaat het morgen goed! :D
Jasmin

Bericht door Jasmin » di 11 nov 2008, 23:17

@ Anoushka haha dankjewel meis! :D right back at you :P
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » wo 12 nov 2008, 08:14

knappe jordy :j
veel plezier met hem!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Plaats reactie