Ik ben nogal onzeker over de foto's omdat ik nogal in een ojee ik doe het niet goed moment zit. Vandaar die onzekerheid, ben bang dat ik het verkeerd doe.
Maar we hebben samen lol gehad, en ze heeft me weer heerlijk laten huilen, lachen en zelfs nog 1x boos geworden. En dat staat ook op de foto, ik vroeg ruim van de voren of zei rechts wou gaan, maar ze wou naar links. Dus ik ben voor haar gaan staan en dankzei de eerste 2 foto's van dat stukje zag ik dat ik verkeerd bezig was voor mijn gevoel, pas bij de derde foto gaf ik haar de ruimte alsnog naar links te gaan en dat deed ze.
Hopelijk genoeg duidelijkheid, anders mag je altijd opbouwende kritiek of vragen stellen..

Los wandelen samen..

Kriebelen en poepje doen (hihi)

Dit vond ik ervan!

gaaaaaaaaaaaaalOpje

Hier begon dus hetgeen wat ik boven uitlegde.. Hier stond ik teveel aan haar rechterkant, maar ik was nog bezig met lopen.. Maar ik denk achteraf dat ik beter had kunnen wachten met een duidelijke vraag toen ik op de plek stond van foto 3.

Foto 2

Genoeg ruimte en de vraag was duidelijk..

Uiting ervan

Nogmaals..

Samen verder (check onze beentjes, die gaan gelijk)

Jeej!

Zou je willen komen cun?

Thanks meis!

Even poseren..

Ontspannen aaien doet ons goed.

Het is fijn! Om samen 1 te zijn... loveyou

Cheeeese

Dit was toeval maar zo'n gaaf moment! :rule

Ga je mee Cunna?

Matties for life! amen!
En de laatste ontspannen afscheids foto's!

Mijn MEGA knuffelbeer!!!

Gekke bek.. hihi

Ik hoop dat jullie een beetje meegenoten hebben van mijn onvergetelijke maandag! Steeds meer mooie momenten beleef ik samen met Cun.. Prachtig, heel mooi!
Groetjes,
Mieke