Het leek mij wel leuk jullie die ook te laten zien en toen dacht ik: ik maak er een overzichtje van,
van toen tot nu. Celony is geboren op 5 juli 2006. Veel kijkplezier!!!
De kleine Celony ongeveer een maand oud.

Hier samen met mans, ongeveer zelfde leeftijd.

Celony op de keuring in Roden. Achteraf heb ik hem en Meline daar voor het eerst gezien want ik ben
die dag op de keuring in Roden geweest maar was me uiteraard niet bewust van het feit dat dit
mijn paarden zouden worden.

Deze foto is gemaakt in dec. 2006. Een paar dagen hiervoor zijn we voor de eerste keer wezen kijken
naar die twee.

De grote dag, we gingen Meline en Celony ophalen. Dit was op zaterdag 27 januari 2007.

Hier was Celony ruim twee weken bij ons. Mams stond vlak bij de stal aangebonden om geknipt te worden.

Maart 2007, het was één en al pluk, hij zag er niet uit.

Zo ergens eind april / begin mei hebben we Celony gespeend en liepen moeder en zoon elk
aan de andere kant van het draadje.

In juni 2007 zag hij er zo uit en werd hij echt hengst. Hij is in die maand dan ook gecastreerd maar
hier is hij nog hengst.

Op 20 juni was intussen Djambo geboren en op ....... hebben we Meline en Djambo voor het eerst samen met
Celony in één stuk laten lopen. Meline was het er in eerste instantie helemaal niet mee eens maar
de rust was snel weer gekeerd. En Celony en Djambo??? Die vonden het prachtig, een makkertje om mee
te spelen. Let niet op de datum op de foto, die klopt niet, toestel had kuren. Dit was op 27 juli 2007.

In augustus 2007 zag Celony er zo uit. Dit is begon augustus.

En dit eind augustus.

Hier hadden jullie al iets van gezien maar hij hoort toch in dit overzicht, september 2007.

En dit was hem in oktober 2007.

November 2007.

Weer een paar maand later, in februari 2008.

Dit was met Pasen in maart 2008. Er lag voor het eerst een beetje sneeuw maar voordat ik het toestel
goed en wel paraat had was het meeste al weer verdwenen.

April 2008, met zijn vriend Djambo, Celony staat rechts. Jeroen heeft deze foto voor mij gemaakt omdat ik
niet thuis was i.v.m. mijn knie operaties en ik zo benieuwd was hoe ze er uit zagen. In de maanden april,
mei en juni heb ik de paarden niet veel gezien.

Mei 2008, Celony links. Tijdens een weekendverlof is deze foto gemaakt.

Juni 2008, poging om een standfoto van hem te maken.

September 2008.

Oktober is pas begonnen en ik heb nog geen foto's weer gemaakt. De laatsten die ik gemaakt heb,
hebben jullie pas geleden gezien in het topic Meline onder het zadel waar diegene die Meline heeft gereden
ook kennis heeft gemaakt met de boys.