Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
-
Marijke_
Bericht
door Marijke_ » zo 28 sep 2008, 15:30
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Altijd leuk om positieve dingen over je paardjes te horen natuurlijk

. Rosje lijkt het dit jaar inderdaad beter te doen dan vorig jaar, maar vorig jaar had ik zijn manen natuurlijk afgeschoren en dan ziet het er toch weer anders uit. Als ik foto's bekijk van vorig jaar van zijn koppie zit er dan weer niet zoveel verschil tussen, terwijl het voor mijn gevoel dit jaar echt beter is

.
@Annalynn: Ik heb vorig jaar de hoofdkap geprobeerd maar dat was geen succes, het werkt ongetwijfeld super maar in de "kudde" ging het niet. Zijn hoofdkap is een keer over zijn ogen gezakt en ik had een fjord die volslagen in paniek was omdat hij dus enige tijd niets heeft kunnen zien. Ik heb geen idee hoe lang niet maar hij was helemaal over de rooie. Voor mij geen hoofdkappen meer dus. Maskers heeft hij wel omgehad hoor.
@ Tamara: In het weekend is mijn pet mijn beste vriend haha. Ik moet de hele week netjes voor mijn werk en in het weekend mag ik van mezelf lekker het schoffie uithangen. Dat betekent voor mij vooral mijn haren niet kammen, veel teveel werk

.
Laatst gewijzigd door
Marijke_ op zo 28 sep 2008, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » zo 28 sep 2008, 15:30
Mooie reus heb je daar, de galop foto's van beide heren zien er prachtig uit!
misschien een idee voor volgend jaar om de hoofdkap te proberen voor Ros? liever helemaal niets volgende keer, hoop eigenlijk dat het eczeem uitblijft met waar jullie nu mee bezig zijn.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-
Jet&Erna
Bericht
door Jet&Erna » zo 28 sep 2008, 15:51
lees net je bericht waarom geen hoofdkap- arm dier is zich rot geschrokken wie inene het licht uitdeed.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
-
Jowien
Bericht
door Jowien » zo 28 sep 2008, 18:15
Ik ben ook Cratos-fan! Wat een heerlijk beest. Ros mag er ook zijn natuurlijk!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
-
Amber_
Bericht
door Amber_ » zo 28 sep 2008, 18:40
Foto van 2, van Ros ! Wat een mooie foto zeg !
Hij ziet er nog goed uit hoor ! Lange maantjes

En Cratos, heeft gewoon echt een arabieren hoofdje, met zijn deukje

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
-
Marijke_
Bericht
door Marijke_ » zo 28 sep 2008, 19:48
Grappig he die lange manen bij Ros, ik ben benieuwd hoe die eruit gaan zien als de deken eraf gaat, zal niet veel soeps zijn

. Ik laat ze maar lekker zo en wordt het echt een coupe windhoos dan moet ik maar even de andere kant opkijken. Dan moet Dennis wel de knipschaar gaan verstoppen voor me

. En wat volgend jaar brengt, dat zien we volgend jaar wel weer. Vorige week zei iemand tegen me al knapt hij maar voor 50% op dan heb je wel 50% winst en zo is het natuurlijk. En al is het percentage nog lager dan ben ik nog dik tevreden.
Ik denk dat ik maar geen foto's van Cratos meer plaats, op een tinkerforum steelt hij ook al harten hahaha dat kunnen we niet hebben natuurlijk. Waar moeten we al die gestolen harten laten dan??

Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
-
colunder
Bericht
door colunder » zo 28 sep 2008, 20:40
Jawel, zeker wel foto's van cratos blijven plaatsen, hij is zo leuk!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
-
jezzikaatje
-
Contacteer:
Bericht
door jezzikaatje » zo 28 sep 2008, 21:04
Wat een heerlijk stel is het toch

Ik kom snel weer een keer ook bij de paardjes langs!!
-
Ilonka
Bericht
door Ilonka » ma 29 sep 2008, 06:54
Hmm lastig dat het niet lukt met de hoofdkap! Ik snap dat je hem in deze kudde dan niet meer op doet. Ilonk's vorige buurman deed het zelfde, eerste keer Ilonk ook volledig in paniek, de keren erna wachtte ze gewoon rustig tot de boer haar kwam redden.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.