Ons B debuut!
- Thessa Keizer
Zweepje is af en toe even nodig, sporen stellen niet echt heel veel voor, zijn hele kleine knopjes en het is soms net even wat makkelijker met aansporen bij bepaalde oefeningen, hij reageert er goed op. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld hoor, ik heb ook getwijfeld of ik een van de twee weg zou laten, maar aangezien ik er normaal ook mee rij heb ik het toch maar zo gedaan.Ellebel schreef:Dat ziet er goed uit Thessa! Aike loopt netjes aan de foto's te zien. Jammer dat er geen winstpuntje in zat.
Persoonlijk zou ik niet met spoor én zweepje rijden. Juryleden zien dat ook niet graag in het B tm L2. En zo hou je nog wat over voor het zwaardere werk.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Wat loopt ie al netjes in zo'n indrukwekkende omgeving! En die galop valt wel mee op de foto's hoor! Over sporen en zweep zou ik me niet druk maken. Ligt er ook helemaal aan hoe je ze gebruikt.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- Thessa Keizer
De galop ziet er zo op de foto's ook niet echt vreselijk uit maar hij vind het heel moeilijk om in de galop te blijven, valt hier makkelijk uit en hij heeft soms de neiging om in de linker galop ineens om te draaien de andere kant heen te rennen}-) en hij is helaas in de galop ook nog moeilijk stuurbaar omdat er maar een versnelling op zit en dat is hard!!Jeempie schreef:Wat loopt ie al netjes in zo'n indrukwekkende omgeving! En die galop valt wel mee op de foto's hoor! Over sporen en zweep zou ik me niet druk maken. Ligt er ook helemaal aan hoe je ze gebruikt.

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!