Na een verdrietige periode toch weer iets leuks!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 31 aug 2008, 10:42

Praktische vraag alleen, ben je niet bang dat je met je lichaam (nog) niet in staat bent om zo'n hond te houden? Denk dat ze behoorlijk sterk en lomp zijn, zeker in hun 'puppytijd'
Nee hoor ik ben daar niet zo bang voor. Want ik kan nooit zoveel pijn hebben als voor mijn operatie's en toen liep ik ook wel eens met ruim 70 kilo hond aan twee lijntjes en als ze dan een poesje zagen...
De fokker waar ik contact mee heb die heeft zelf een spierziekte en ze zegt ook gewoon echt heel consequent zijn in de puppie tijd dan houwen ze echt rekening met je!
En we willen er zoiezo mee op puppie cursus.
Ik hou ook wel van een mooie Mastiff. Heb alleen wel eens op een hondententoonstelling met een schoon, net hondje naast een Mastiff gestaan en toen moest die grote beer even schudden met zijn kop.... heel hondje onder het kwijl
Ja kwijlen doen ze idd wel maar ja dat doet de bull ook!

Het enige waar ik bang voor ben is dat Brenda hem niet gaat accepteren. Ze vreet andere honden meestal meteen op als ze in de buurt komen. Maar alleen vind ze het ook helemaal niet leuk. Ze gaat ook steeds buiten onder een boom liggen helemaal afgezonderd. Ook drinkt ze nog steeds heel erg weinig!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 31 aug 2008, 19:20

vosse schreef:Jeetje idd een beer.
Ik vind ze persoonlijk iets te grof, dan zie ik liever de gewone bull mastiff
De Bullmastiff hebben naar mijn mening toch wel een heel ander karakter als de gewone mastiff. De mastiffs zijn echte goedsullen en die andere zijn pittiger. Een kennis van mij had er een en die greep ook andere honden enz...

Ik hou wel van grove honden! Wij hebben contact met iemand uit velzen weet eigenlijk niet waar dat ligt.

En we hebben voorlopig nog geen pup want de moeders moet eerst gedekt worden nog! Of we moeten bij iemand anders gaan kijken die had wel eerdaags een nestje maar goed dat moet er maar net geen een voor ons op de lijst staan voor een reu :D
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie