8 uur met eva op de manege afgesproken, uniek opgehaald uit het weiland en gewassen...
eva ging eerst haar B proefje rijden en was met 162 punten dus dik geslaagd

daarna het keuren zelf.... helaas ieder jaar weer is uniek gewoon te iel/slank als ik dan weer naar de andere fjorden kijk.....
lijstje: 8-6 (te weinig bespiering)-7-7-7 dus 35 punten en weer 2e klasse modelmerrie......
tja we zijn natuurlijk pas net een paar maanden weer in training rustig aan en zijn nog geen 2 maanden met de galop bezig dus ze is idd te arm bespierd.
best verzorgd moesten ze helaas ook al vroegtijdig verlaten (tja mijn knipkunsten laten het soms nog afweten

daarna heeft eva nog mee gereden in bestgaand onder het zadel klasse B, ze reden met 8 maar ze zat niet bij de eerste 3.
we hebben iig veel lol gehad en eva was superblij met haar behaalde B proef dus we gaan gewoon weer op naar volgend jaar

de foto's: (echt kwaliteit van lik m'n vestje, maar heb nog steeds geen mooie camera

het keuren

ach ik had er lol in hahahaha

daar sta je dan

en toch lijkt ze zo best ruim te lopen

ahum, ja die achterste ja.... 1 ding scheelt de laatste 3 of 4 hadden allemaal 35 punten....

in de tussentijd stond uniek heerlijk te schuren, check die pruillip

hapje zuurstof is ook nooit weg

eva met best verzorgd

eva bestgaand

fotogeniek stel

ook die hebben er lol in

ja.... de enige galop foto die een soort van gelukt is.....

lekker achterbeentje

jaja die ene met die knappe vrolijke kop is uniek

als er nog iemand is die foto's van uniek heeft gemaakt (nummer 68 ) zou ik ze graag willen hebben