Rijfotos 27-7-08 Yoshino

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Wia80
Contacteer:

Rijfotos 27-7-08 Yoshino

Bericht door Wia80 » zo 27 jul 2008, 20:00

Vandaag weer ff poging gedaan. Durfde ook iemand foto's te laten maken omdat t weer wat beter gaat met ons. Ze bleek hengstig te zijn en dat merkte ik dus voor het eerst nu ik er op zat. Wel wat vervelend af en toe maar dat uitte zich vooral in de draf. Ze loopt wel geregeld wat achter de teugel maar t voelt al zoveel beter dan een stuurloze raceknol. Maar we werken er aan. Het zal mij benieuwen of t straks met mijn nieuwe zadel (voor mij en me paard op maat gemaakte stübben maestoso) er ook op vooruit gaat. Kijk en oordeel, maar hou t aardig (we zijn hier niet op bokt :D ).

Ff losstappen. Mijn houding valt me hier weer 100% mee :D
Afbeelding

Beetje meer oppakken. Beetje aparte foto met heel hoge kont en alsof t zadel te ver naar voren ligt :o
Afbeelding

Op volgende fotos begint ze wat los te laten maar daar gaat ik weer iets voorover :+
Het lijkt wel alsof ik denk dat ik mee naar beneden moet of zo :D
Afbeelding

Hakken uitdrukken ok maar t kan ook overdreven.
Afbeelding

Ietsje achter de loodlijn. En hele mooi manenkam tnx 2 jessica.
Afbeelding

Hier willen we dus ongeveer heen, neusje mag er ietsje uit en ik moet mijn handen niet voorover kantelen maar t is toch een aardige foto.
Afbeelding

De reden waarom ik geen afstand kon doen toen t zo bagger ging..
Afbeelding
Contessa
yvette

Bericht door yvette » zo 27 jul 2008, 20:18

Ze moet inderdaad nog gaan zakken in de achterhand en daar wat meer gaan dragen, ze loopt nu nog wat op de voorhand. Is een kwestie van trainen en tijd.
Probeer haar in ieder geval als ze voor zo mooi loslaat en ontspant goed voorwaarts te blijven houden.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » zo 27 jul 2008, 20:30

Wat een prachtig dier is Yoshino!
Fijn dat het rijden zoveel beter gaat.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » ma 28 jul 2008, 09:50

yoshi is een mooi beestje :))
gelukkig gaat het weer wat beter! nu goed lessen en die achterhand aan het werk zetten :D

maarre je zadel lijkt niet alleen te ver naar voren te liggen, dat ligt hij ook echt :j hij ligt op d'r schouder! dus toch stukje naar achter schuiven als je opzadelt!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Mir

Bericht door Mir » ma 28 jul 2008, 14:09

Niet te streng worden voor jezelf hoor, hoe lang zijn jullie nou samen helemaal bezig. Je mag wel kritisch naar jezelf kijken en goede les is onontbeerlijk, maar je hoeft niet als Anky weg te rijden qua houding, dat doen er maar weinig :D . Fijn dat het wat beter gaat, meer op de achterhand is een kwestie van trainen en als je daar aan denkt en er beetje mee aan de gang gaat ben je al een end op de goede weg. Je zadel ligt idd wat naar voren (of schuift gaandeweg), je nieuwe zadel zal vast een verbetering zijn.
En niet vergeten dat we allemaal onze ups en downs hebben met de paarden, alleen zet niet iedereen ze op i-net. Maar dat betekent niet dat die downs er niet zijn ;) .
jolita

Bericht door jolita » ma 28 jul 2008, 15:20

Ziet er al erg netjes uit! om het zelfde te bereiken met Joliet heb ik ook bijna twee jaar moeten "vechten"!

Ik vind het knap, dat je toch zo goed doorzet!:)
Jolita
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » ma 28 jul 2008, 19:59

[quote="Mir"]Niet te streng worden voor jezelf hoor, hoe lang zijn jullie nou samen helemaal bezig. Fijn dat het wat beter gaat, meer op de achterhand is een kwestie van trainen en als je daar aan denkt en er beetje mee aan de gang gaat ben je al een end op de goede weg. Je zadel ligt idd wat naar voren (of schuift gaandeweg), je nieuwe zadel zal vast een verbetering zijn.
quote]

Heb dr nu 4 maanden en toen kon ze nog niks. Ik ben met een hoge verwachting begonnen. Deze is inmiddels behoorlijk bijgesteld :D

Yoshino is wat aangekomen op dr pens, t zadel glijdt nu idd wat naar voren. Zal mij benieuwen wat de Maestoso doet, als die goed is zou die moeten blijven liggen. En als ze weer iets afvalt wordt t ook al beter.
Contessa
Esther

Bericht door Esther » ma 28 jul 2008, 20:16

Dat probleem heb ik ook, meeduiken als het hoofd zakt, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie