Alias: 'Anti Vlieg'

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Klijntje
Contacteer:

Alias: 'Anti Vlieg'

Bericht door Klijntje » wo 02 jul 2008, 10:36

Een stukje van mijn WEBLOG

Dat Zico het mooiste paard van de wereld is, was natuurlijk allang bekend. Minder bekend is misschien dat hij daar helemaal niet uit de hoogte over doet.

Sterker nog, sociaal aangelegde Zico wil gevoelens van afgunst en jaloezie graag besparen bij zijn mede-paardenvrienden e diens eigenaren. Het doet hem pijn te zien, dat anderen proberen om datgene te bereiken wat ver buiten hun vermogens ligt: om net zo knap te zijn als hij!

Daarnaast staat privacy bij Zico zeer hoog in het vaandel en hij heeft dus geen zin in hordes fans die dagelijks zijn weiland komen bestormen.

Om die redenen gaat Zico een groot gedeelte van het jaar incognito -en dus in vermomming- door het leven. Dit is te zien op onderstaande foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(dat Zico hiermee van neus tot staart beschermd is tegen insecten, is natuurlijk slechts een toevallige bijzaak)

Overigens is het een ideaal masker! Stugge stof bij de ogen zodat het niet tegen zijn wimpers of ogen aan komt. En verder zacht fleece en naadloos aan de binnenkant. Zico ziet er niet meer uit (het past ook zo mooi bij de kleur van zijn halster, ahum := ), maar staat wel kalm te grazen nu.
Wat een verademing :D
Afbeelding
Bärbel

Bericht door Bärbel » wo 02 jul 2008, 11:03

hahahaha, geniaal gewoon :D , compleet incognito...Staat hem goed dat op maat gesneden Italiaanse design pak, hihi :D
tegen een hoop stront kun je niet stinken!
Viv

Bericht door Viv » wo 02 jul 2008, 11:32

En ik maar denken dat je in klein turkije woonde en Zico een identiteitscrisis onderging met zn burka om _O-
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Leentje

Bericht door Leentje » wo 02 jul 2008, 11:56

hihi,die oortjes.
doet me een ieoor van winnie de poeh denken.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
lauraatje

Bericht door lauraatje » wo 02 jul 2008, 12:12

Geweldig beschreven! :D
Wat is dat voor masker? Ik heb voor San een Bucas, maar die raakt een beetje aan het eind...
Klijntje
Contacteer:

Bericht door Klijntje » do 03 jul 2008, 09:54

lauraatje schreef:Geweldig beschreven! :D
Wat is dat voor masker? Ik heb voor San een Bucas, maar die raakt een beetje aan het eind...
Ik heb hem gekocht bij Ingrid van Berlo in Lierop, weet zo het merk niet maar hij kostte maar iets van 14 euro en hij bevalt dus echt kei goed! Door die naden boven de ogen blijft hij zo mooi omhoog staan, ideaal. Vind het ook zo fijn dat zijn voorpluk erin zit, anders blijft daar alsnog niks van over.
Ingrid heeft een website, weet niet of ie daar op vermeld staat maar als je even contact met haar opneemt kan ze het misschien wel naar je opsturen ofzo, zij is daar heel makkelijk mee:
http://www.ingridvanberlo.nl/
Ohja Zico heeft maatje Pony, maar zijn giga grote bakkes past daar prima in zoals je ziet :D dus ik zou vooral niet voor Full gaan want dat is denk ik trekpaard-size :P
Afbeelding
fjordido

Bericht door fjordido » do 03 jul 2008, 10:25

hahaha leuk!
staat hem goed... BOERKA-ZICO.. het beste paard van stal.. ehh.. wei :clap:
Plaats reactie