Casanova
Lisa, ik neem met een paar weken wel mee naar Chance.. kunnen die eens meeten.
Esther, je kan altijd langskomen, je roept maar wanneer je tijd hebt.
Mir, de moeder was niet zo heel groot, ik denk een kilo of 4 (joep is ook 4 kilo) zn vader was met 15 maanden al 7 kilo, baltazar daarentegen is nu 6 kilo (2jaar oud)
Casanova zn papa is dit

Zn moeder staat op 1van den foto's is blauw grijs.
Even voor de duidelijkheid, Baltazar is een sibeer en Casanova is een neva masquerade, heeft met de kleur te maken, dan word een sibeer ineens een neva..
Casanova komt bij vrienden van deze fokker weg www.tomintouls.nl die hebben ieder jaar wel een paar nestjes
Esther, je kan altijd langskomen, je roept maar wanneer je tijd hebt.
Mir, de moeder was niet zo heel groot, ik denk een kilo of 4 (joep is ook 4 kilo) zn vader was met 15 maanden al 7 kilo, baltazar daarentegen is nu 6 kilo (2jaar oud)
Casanova zn papa is dit

Zn moeder staat op 1van den foto's is blauw grijs.
Even voor de duidelijkheid, Baltazar is een sibeer en Casanova is een neva masquerade, heeft met de kleur te maken, dan word een sibeer ineens een neva..
Casanova komt bij vrienden van deze fokker weg www.tomintouls.nl die hebben ieder jaar wel een paar nestjes
Ctje 

-
Het is echt een dondersteen, hij vliegt de hele kamer door
de tafel gebruikt hij als glijbaan haha.. dan rent ie heel hard, springt ie op de tafel en glijt hij zo aan de andere kant dr weer af 
Baltazar en Joep moesten eerst niks van m weten, maar dat gaat al steeds wat beter, ze durven elkaar nu al aan te raken

Baltazar en Joep moesten eerst niks van m weten, maar dat gaat al steeds wat beter, ze durven elkaar nu al aan te raken

Ctje