Tim @work
Tim ging best fijn al was Ellen van plan er frikandellen van te maken.... En hij was niet eens zo eigenwijs als anders!
Enne die laarzen *zucht*, Ellen zelf schijnt ze maar gewoontjes te zinden maar ik heb ook weer wat voor het verlanglijstje onder het hoofdstuk Ooit.
Enne die laarzen *zucht*, Ellen zelf schijnt ze maar gewoontjes te zinden maar ik heb ook weer wat voor het verlanglijstje onder het hoofdstuk Ooit.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Leuk dat je de foto's geplaatst hebt! Op de foto's was alleen niet te zien dat er ook genoeg mis ging hihi.
Zondag op wedstrijd was hij zo hyper en van de leg dat hij keurig ging wijken maar ook wissels ging springen en zijn voltes in contragalop heeft gedaan, is niet helemaal L2 oeps! Maar Ilonk, het halthouden ging echt super
Zondag op wedstrijd was hij zo hyper en van de leg dat hij keurig ging wijken maar ook wissels ging springen en zijn voltes in contragalop heeft gedaan, is niet helemaal L2 oeps! Maar Ilonk, het halthouden ging echt super

Hihi, oefening baart kunstEllebel schreef:Leuk dat je de foto's geplaatst hebt! Op de foto's was alleen niet te zien dat er ook genoeg mis ging hihi.

Zortin Z1 + 10 alweer!

Nee niet doen hoor Ellen! Nou ja erbij is geen ramp maar niet Timmie weg doen hoorEllebel schreef:Pas op wat je zegt he, hij staat semi op de nominatieNicole schreef:Ik ben nog steeds heel erg Timfan. Mocht Ellen hem ooit weg moeten doen, dan mag ie wel weer bij ons komen wonen![]()
Ik ben al tijden in heel erge twijfel om toch een rijpaard aan te schaffen.

Zortin Z1 + 10 alweer!