ik heb snel geknipt van de week amber haha maar heb er nog de tijd niet voor het nu te doen op een nette manier hahah , en nee hij gaat niet lang dat staat bij sparkje verwijfd gheghe
@acki haha ja vond die het niet eng dan (spar kennende) die foto;s met enkelt zijn hoofd in de wei zeg maar daar staat die dus naar renee te kijken die water kwam brengen met de trekker gheghe .
@yvette dank je

hij heeft ook indd een blonde pluk voor en dat is ook me trots nadat hij hem er ieder jaar een dag voor de keuring afschuurde heb ik besloten hem voor de keuring in te smeren met itch free en het werkt al 3 jaar haha .
en die oogjes ja zwijmel ....ik mis hem wel hoor nu ik minder tijd heb ivm huis maar probeer er toch elke dag even langs te gaan voor een knuffel of wat lekkers .
Tarik is van de stal zelf zeg maar maar zodra die onze auto hoort staat die eromheen te dansen geweldig dier vind ik het , en de eigenaren staan er vaak van te kijken van zo lief is die dus in lange tijd niet geweest , ik vind het een schatje ! lekker knuffelen met zo een grote lobbes