eindelijk een foto erop
eindelijk een foto erop
http://www.mijnalbum.nl/Foto-A7CA3VAQ.img
Eindelijk heb ik een foto erop gekregen.
Hier mijn nandy met haar veulen dodo.
Eindelijk heb ik een foto erop gekregen.
Hier mijn nandy met haar veulen dodo.
de afstamming van de merrie is vader blinken, moeder gaby, het veulen is een van de laatst veulens van orsta. Ik had het er misschien even bij moeten zeggen, dat de foto´s van vorig jaar zijn. De merrie heb ik helaas in moeten laten slapen, toen dodo 5 weken oud was. De merrie was zeer ernstig hoefbevangen. Dit is dus niet de dodo van hilly. Ik heb nu sinds kort weer een nieuwe fjord. Zodra dat ik er foto´s van heb, zal ik deze ook plaatsen. Het veulen heb ik ook nog. Deze staat momenteel in zeist, en begint nu eindelijk wat hengsten kuren te krijgen. hij heeft een hele tijd een achterstand gehad, maar dat begint nu bij te komen
Hai Nadyn,
Wat leuk dat jij ook een dodo hebt.
Die van ons noemen we Henk (lang verhaal haha). En die loopt ook wat 'achter'. Althans hij is een heel stuk kleiner dan zijn halfzusje Doortje, terwijl die 1 maandje ouder is.
Wat erg voor je dat je je fjord hebt moeten laten inslapen. Lijkt me echt vreselijk.
gr. Hilly
Wat leuk dat jij ook een dodo hebt.
Die van ons noemen we Henk (lang verhaal haha). En die loopt ook wat 'achter'. Althans hij is een heel stuk kleiner dan zijn halfzusje Doortje, terwijl die 1 maandje ouder is.
Wat erg voor je dat je je fjord hebt moeten laten inslapen. Lijkt me echt vreselijk.
gr. Hilly
'NO FJORD, NO GLORY'
Damar alias Doortje = Reinar X Halldor
Dodo alias Henk = Reinar X Sebastian
Ik dacht al: Orsta dekt toch nog gewoon?
Wat een prachtige merrie zeg! Echt zonde dat die er niet meer is.
Maarre... wie noemt er zijn veulen nou naar een uitgestorven diersoort
Zit daar een diepere gedachte achter?
Dat hij achterstand heeft opgelopen kan ik me wel voorstellen, arm diertje, al met 5 weken moederloos...
Ik hoop dat hij goed bijtrekt!
Wat een prachtige merrie zeg! Echt zonde dat die er niet meer is.
Maarre... wie noemt er zijn veulen nou naar een uitgestorven diersoort

Dat hij achterstand heeft opgelopen kan ik me wel voorstellen, arm diertje, al met 5 weken moederloos...

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
-
Hee Bianca, jij ook op FW!
Moet je anders even op de zoekfunctie kijken, daar staan nog een paar foto's van Dodo samen met Gaby toen hij ouder werd.
Nog altijd heel erg dat Nandy er niet meer is.. vond haar als enige van de nakomelingen veel op Gaby lijken. En hoe gaat het nu met Dodo?
Groeit hij hard en zijn de wildstrepen bij zijn schoft ook echte strepen geworden?
Moet je anders even op de zoekfunctie kijken, daar staan nog een paar foto's van Dodo samen met Gaby toen hij ouder werd.
Nog altijd heel erg dat Nandy er niet meer is.. vond haar als enige van de nakomelingen veel op Gaby lijken. En hoe gaat het nu met Dodo?
Groeit hij hard en zijn de wildstrepen bij zijn schoft ook echte strepen geworden?
@Yvette:
De fokker had onze Henkie eerst Dodo genoemd.
Naar dappere Dodo, het ezeltje van Pipo de Clown. Of was het een ander diertje?
Anyway, wij hadden ook de asociatie met een uitgestorven vogel haha, en daarom noemden wij Dodo Doortje. Maar toen bleek dat de fokker Dodo en Damar door elkaar gehaald had (snap je het nog?) en was Dodo eigenlijk Damar. Toen hadden Damar al Henkie genoemd en Dodo Doortje.
Enfin, lang verhaal kort:
Ze heten nu Doortje en Henk.
De fokker had onze Henkie eerst Dodo genoemd.
Naar dappere Dodo, het ezeltje van Pipo de Clown. Of was het een ander diertje?
Anyway, wij hadden ook de asociatie met een uitgestorven vogel haha, en daarom noemden wij Dodo Doortje. Maar toen bleek dat de fokker Dodo en Damar door elkaar gehaald had (snap je het nog?) en was Dodo eigenlijk Damar. Toen hadden Damar al Henkie genoemd en Dodo Doortje.
Enfin, lang verhaal kort:
Ze heten nu Doortje en Henk.
'NO FJORD, NO GLORY'