eerste keer met de hackamore

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
heidie

Bericht door heidie » do 14 feb 2008, 13:28

Sorry, maar voel mij aangevallen door jou reactie... Bedoel je dat ik ermee te zeggen dat ik zomaar wat doe?
Ik zal nooit maar dan ook nooit iets doen, waar ik ook al het vermoeden van heb dat het verkeerd zou zijn voor Jordy. Wanneer ik mijn twijfels heb, zal ik dat (zoals nu) vragen en hoop dat tip te krijgen.
En geen rare antwoorden.

Vandaag ging het goed met het rijden. We zijn naar buiten geweest en net alsof hij wist dat we iets aan het uitproberen waren keerde hij in draf op zijn achterbenen om en zette hij het op een lopen!!! 8)7 En waarom....hij zag een bierblikje op de grond liggen, hahah moest wel lachen. Gelukkig kon ik hem dmv de hack goed stoppen en was het misschien tien meter. Daarna weer omgedraait en er werer langsaf, dat deed hij netjes.
In de bak ook weer erg braaf.
colunder

Bericht door colunder » do 14 feb 2008, 14:16

als je de hackemore op de goede hoogte hebt breek je echt maar niet zomaar het neusbotje hoor!!
ik heb met collin in het begin vaak echt hard moeten trekken om hem bij me te houden, er zijn zelfs kinkettingen gebroken omdat hij er toch doordramde maar zijn neusbotje is nooit gebroken hoor.
en als ik de hackemore van jordy zo zie is dat een hele zachtwerkende hackemore en heb ik niet het idee dat jordy daar wat van te lijden heeft!
als een pony zijn neusbotje breekt denk ik dat die hackemore te laag heeft gezeten en dat diegene dus niet zo goed wist waar ze mee bezig was
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Plaats reactie