Skreia en Sandro in de sneeuw!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
skreia
Contacteer:

Skreia en Sandro in de sneeuw!

Bericht door skreia » zo 23 dec 2007, 19:02

Gister ging ik samen met één van de eigenaresses (Wiwine) van Sandro rijden. Sandro is van moeder (Irene) en dochter (Wiwine).
Irene wilde graag foto's maken omdat het nog zo mooi wit was.
Ik wilde jullie ze niet onthouden (zien jullie mij ook voor het eerst óp Skreia met mijn westernzadel:D )

Fietspad werd toch wel erg wit dus even oversteken naar het naastgelegen fietspad:
Afbeelding
Even miscommunicatie tussen Wiwine en mij. Ik dacht dat we hier stil moesten gaan staan maar ze wilde even met Sandro achter mij vanwege dat witte stukje 8)7
Afbeelding
Leuke foto maar kan iemand misschien te takjes wegwerken???
Afbeelding
Ik trek niet mega aan de teugels hoor, Skreia was erg actief met haar bit bezig :D
Afbeelding
Helaas net d'r oortjes naar achter (zie die schuimpjes van Skreia op de grond)
Afbeelding
Zelf nog een beetje bewerkt want er zat een waas overheen |(
Afbeelding

Morgen gaan ze lekker in de bak los en dan ga ik even een paar foto's schieten van deze 2 lekkere knollies :D
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Charret

Bericht door Charret » zo 23 dec 2007, 21:18

Wat is Skeira groot of niet? Dat koppie van Sandro bij dat witte plekje is grappig.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » ma 24 dec 2007, 16:56

Charret schreef:Wat is Skeira groot of niet? Dat koppie van Sandro bij dat witte plekje is grappig.
Ik denk dat Skreia minimaal 1.45 is. In haar paspoort staat 1.43 maar dat was natuurlijk om 3 jarige leeftijd.
Misschien als ik naar de keuring ga dat ik haar dan even laat opmeten
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Plaats reactie