Alex bij zijn nieuwe thuis
- Cindy+Uniek
zo dat is snel gegaan
zo te zien een mooi plekje!!! (alleen het eerste wat mij opviel was dat enkele draadje hahaha bij uniek zit het in het bloed om te ontsnappen
hahaha)
ik heb even gemist denk ik waar hij precies terecht is gekomen? en wat ze met hem gaan doen?!?!

zo te zien een mooi plekje!!! (alleen het eerste wat mij opviel was dat enkele draadje hahaha bij uniek zit het in het bloed om te ontsnappen

hahaha)
ik heb even gemist denk ik waar hij precies terecht is gekomen? en wat ze met hem gaan doen?!?!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Thessa Keizer
Hihi, nou in vergelijking met een half jaartje geleden is ie allang niet meer zo iel, ik vind hem aardig gaan veranderen nuZiggy schreef:zo die zijn al gelijk vriendjes zeg, ben benieuwd hoe hij verder uit gaat groeien, want hij is idd nog vrij iel

Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ja! Die hebben Amber en ik vaak genoeg zien staan. Wat grappig!Marijke&Rosco schreef:Ja klopt dat was Collin die heb ik vroeger, voor ik Ros kocht, jaren verzorgd. Die is helaas 15 oktober na een hartstilstand (door het gooien van vuurwerk) overleden op 25 jarige leeftijd.
Fijn dat hij zo snel al een mooi huisje heeft gevonden. Ik ga hem in de gaten houden als ik naar Bennekom ga

Murphy
Ysha

Jemig !!! Wat erg, ik hoorde daar wat over op bokt, maar het is mij ontgaan dat dát die was. Echt vreselijk !Marijke&Rosco schreef:Ja klopt dat was Collin die heb ik vroeger, voor ik Ros kocht, jaren verzorgd. Die is helaas 15 oktober na een hartstilstand (door het gooien van vuurwerk) overleden op 25 jarige leeftijd.
Maarre ik zag Alex net staan, en hij heeft het heel goed met Amber

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Mooi plekje heeft Alex. Die weg en dat tankstation herken ik ook nog van toen ik in Wageningen studeerde hihi. Ziet er naar uit dat Alex het wel naar zijn zin krijgt met z'n nieuwe maatje.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!