Nieuwe Hengst !!!
Hihi, ik zou ook wel interesse hebben als Sverre hier weer kwam dekken..
Ligt er ook aan waar Hermansen komt te staan..
Hij ziet er wel doorvoed uit...
Ik wist wel dat hij in een natuurgebied stond, ik had hem nog als optie staan een jaar geleden, maar ja, toen ging hij in de kudde..
Zou hem wel een keer weer willen zien..
Hij ziet er wel doorvoed uit...
Ik wist wel dat hij in een natuurgebied stond, ik had hem nog als optie staan een jaar geleden, maar ja, toen ging hij in de kudde..
Zou hem wel een keer weer willen zien..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- karleylover
- nientje_pjotr
- Contacteer:
voor zover ik weet blijft Hermansen op zijn plek aan.Esther schreef:Hihi, ik zou ook wel interesse hebben als Sverre hier weer kwam dekken..
En jaaa....sverre komt dekken!!!! Dus dames.....moeten we al een wachtlijst maken

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Er is nog helemaal niets bekend waar de hengsten volgend jaar naartoe gaan.akci schreef:voor zover ik weet blijft Hermansen op zijn plek aan.Esther schreef:Hihi, ik zou ook wel interesse hebben als Sverre hier weer kwam dekken..
En jaaa....sverre komt dekken!!!! Dus dames.....moeten we al een wachtlijst maken
Hermansen staat al 3 jaar bij Rien dus het zou goed kunnen dat hij wordt gewisseld. Maar hij zou ook zomaar nog een jaar kunnen blijven staan.

- nientje_pjotr
- Contacteer:
Voor 99% zeker dat hij daar nog een jaar staat.Kelly schreef:Er is nog helemaal niets bekend waar de hengsten volgend jaar naartoe gaan.
Hermansen staat al 3 jaar bij Rien dus het zou goed kunnen dat hij wordt gewisseld. Maar hij zou ook zomaar nog een jaar kunnen blijven staan.
Laatst gewijzigd door nientje_pjotr op ma 22 okt 2007, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerrit
Cindy

Maar uiteindelijk bepaalt het stamboek datakci schreef:Voor 99% weet ik uit bron dat hij hem nog een jaar wou houden.Kelly schreef:Er is nog helemaal niets bekend waar de hengsten volgend jaar naartoe gaan.

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
- Thessa Keizer
He, had ik het toch goed, grappig, die naam schoot me eigenlijk te binnen, mede omdat ie wat ouder toonde, een mega voorpluk heeft en de hals overeenkwam met wat ik had gezien. Enne er staat een nakomeling van hem bij ons op stal en die lijkt wel heel erg op zijn paps.akci schreef:nee hoor,dit is geen hele gekke gok,want het is inderdaad Sverre.Thessa Keizer schreef:Eeehh, Sverre?? Vind hem namelijk een beetje ouder tonen. (of is dit een hele gekke gok) Ben er niet super in thuis, maar die naam schoot me te binnen hahahaha, maar zal er wel naast zitten.
Groetjes Thessa en Aike
Hij is gisteravond gekomen en inderdaad Charret,hij stond in het natuurreservaat.
Het is zeker een lekker ding...en die voorpluk![]()
@ en brenda...zien we je vrijdag nog?? de rest van de paarden zijn dan ook weer terug op stal.
Gaaf beest ook die Sverre.
Groetjes Thessa en Aike

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Wat is zijn afstamming? vraag ik nieuwsgierig konijn me af...
Vind het wel een leukerd..
En misschien zoekt mijn meisje nog eens een leuke kerel...
Om samen een veulentje mee te beginnen....
Kan ie goed draven??
Kan ie goed draven??
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Oh, nee, niets er van, ik wil Hermansen!!!!Er is nog helemaal niets bekend waar de hengsten volgend jaar naartoe gaan.
Ah, Sverre mag misschien ook nog, maar de sverretjes x Halldortjes vond ik niet echt je van het..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nientje_pjotr
- Contacteer:
en oftie kan draven....en stappen...en galopperenSjolvir schreef:Wat is zijn afstamming? vraag ik nieuwsgierig konijn me af...
Kan ie goed draven??

Gerrit
Cindy

Ik weet voor 100% dat Rien hem nog een jaar wilde houden, maar dat betekend niet dat het ook zo is.yvette schreef:Maar uiteindelijk bepaalt het stamboek datakci schreef: Voor 99% weet ik uit bron dat hij hem nog een jaar wou houden.
Yvet, dat bepaald niet het stamboek maar het hengstenfonds.

Jahaaa, dat bedoelde ik ookKelly schreef:Ik weet voor 100% dat Rien hem nog een jaar wilde houden, maar dat betekend niet dat het ook zo is.yvette schreef: Maar uiteindelijk bepaalt het stamboek dat
Yvet, dat bepaald niet het stamboek maar het hengstenfonds.

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"