Alco is gewoon leuk!!!!!!!!
Dank jullie allemaal.
Het is echt een schatje?!?!!?
Het deken is er een van het drunens ruiterhuis en koste maar 25.00 euro(hij heeft er nu 4 van deze gesloopt)
Hij heeft vorige week een stevige canvas van Sandrien gehad maar die heeft het ook maar 2 dagen overleefd.
Het rijden ligt nu weer even stil. ik ga eerst lekker op vakantie en dan nog een paardje voor de Abop en dan moet hij er gewoon aan gaan geloven.
Mijn doel is dat hij de volgende wedstrijd mee gaat naar Wijk bij duurstede om een onderling proefje te gaan proberen.
Het is echt een schatje?!?!!?
Het deken is er een van het drunens ruiterhuis en koste maar 25.00 euro(hij heeft er nu 4 van deze gesloopt)
Hij heeft vorige week een stevige canvas van Sandrien gehad maar die heeft het ook maar 2 dagen overleefd.
Het rijden ligt nu weer even stil. ik ga eerst lekker op vakantie en dan nog een paardje voor de Abop en dan moet hij er gewoon aan gaan geloven.
Mijn doel is dat hij de volgende wedstrijd mee gaat naar Wijk bij duurstede om een onderling proefje te gaan proberen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
En een halsrek om, is dat wat??
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Nee, het moet ook nog leuk voor hem blijven.jessica schreef:En een halsrek om, is dat wat??
Hij staat al lang op stal en hem dan ook nog een halsrek omdoen dat vind ik geen doen.
Vorig jaar heeft hij er ook een aantal gesloopt en op een bepaald moment was het goed en bleef het heel.
Daar hoop ik nu ook op.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ben het helemaal met je eens hoor, heb ook geen ervaring met zo'n ding.claudia schreef:Nee, het moet ook nog leuk voor hem blijven.jessica schreef:En een halsrek om, is dat wat??
Hij staat al lang op stal en hem dan ook nog een halsrek omdoen dat vind ik geen doen.
Maar dacht misschien is dat een goede oplossing... niet dus!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
Nou, ja, je kunt het hem er misschien wel mee afleren..
Zo gauw als hij gaat bijten dat ding op. De volgende dag gewoon weer zonder proberen, gaat hij buiten meteen dat ding weer op, als hij op een gegeven moment gaat snappen dat hij dat ding om krijgt als hij gaat bijten dan gaat hij het waarschijnlijk wel laten..
Ik ken mensen die een hardnekkige bijter zo hebben aangepakt en dat heeft best goed gewerkt!!
Aan de andere kant is hij nog jong en tja.. het is gewoon nog zo'n puppie!!
Zo gauw als hij gaat bijten dat ding op. De volgende dag gewoon weer zonder proberen, gaat hij buiten meteen dat ding weer op, als hij op een gegeven moment gaat snappen dat hij dat ding om krijgt als hij gaat bijten dan gaat hij het waarschijnlijk wel laten..
Ik ken mensen die een hardnekkige bijter zo hebben aangepakt en dat heeft best goed gewerkt!!
Aan de andere kant is hij nog jong en tja.. het is gewoon nog zo'n puppie!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- joske_vuran
- Contacteer:
- karleylover
Ook al zo lekker!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011