Mijn nieuwe aanwinst, hihi
Van Hipponet.be, maar dat is nogal een lang verhaalWodan schreef:Heerlijk weer zo'n kale fjord. Waar heb je die domenick deken vandaan?

Ik had hem namelijk begin juli besteld bij Horse and Rider. Toen waren ze heel snel uitverkocht, omdat het steeds zo hard regende in de zomer.
Ik had gezegd, ik wacht wel af, want ik heb hem nog niet nodig. Toen kreeg ik een mail dat ze van de leverancier de maand september hadden
doorgekregen. Inmiddels was het eind september en nog geen deken gezien

Verder wel een hele fijne samenwerking met Horse and Rider gehad, ze hebben mijn geld netjes terug gestort en ik heb een rijjasje kunnen
kopen met 15% korting

Toen ben ik dus gaan zoeken naar een andere winkel die deze deken in maat 195 had. Noujah, nergens te vinden dus

deze deken, aangezien ik ook een (tweedehands) zomerdeken en staldeken van Dominick had gekocht. Na een tijdje zoeken vond ik Hipponet, snel
gemaild en ik kreeg reactie dat ze er nog 1 hadden!!! Die gelijk gereserveerd en geld over gemaakt. Ze had mijn geld nog niet eens binnen, maar ze
hadden hem al wel verstuurd

Ereplaatsje voor

Om te beginnen, Ull ziet er super uit. Maar wat gaat jouw Keetje op haar mams lijken zeg! Op die eerste foto dat je haar hoofd op de achtergrond ziet dacht ik even dat je Marga weer thuis had staan!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

De gelijkenis tussen hun beiden is zo onwijs groot, soms is het bijna engJeempie schreef:Om te beginnen, Ull ziet er super uit. Maar wat gaat jouw Keetje op haar mams lijken zeg! Op die eerste foto dat je haar hoofd op de achtergrond ziet dacht ik even dat je Marga weer thuis had staan!

Bij deze foto kan je het ook duidelijk zien (ik wel in ieder geval)

Ereplaatsje voor