onwijs eneverend ritje

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
sparky10

onwijs eneverend ritje

Bericht door sparky10 » za 13 okt 2007, 17:26

vandaag eerst uitgemest en daarna spark opgezadeld valerie ging met joeri met de trailer naar het bos , ik niet mee want had genoeg te doen nog ,
eerst met spark in de bak gereden , daarna buiten uitstappen alleen spark dacht dat het enorm eng was dat er een heel veld suikerbieten stonden maar eentje iets hoger was dan de andere dus pff , maar goed
even een paar plaatjes genomen , daarna macho gelongeeerd en ernie beweging gegeven , en daarna alles gevoerd
Afbeelding
wilde coop alla spark hij zag juist de windmolens haha
Afbeelding
lastig foto's maken als je erop zit haha
Afbeelding
moe bezweet voldaan met zijn nieuwe pees en kogelbeschermers hihi
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 14 okt 2007, 10:04

Wat een vlakte daro zeg Joyce haha...en mooie peesjes, heb ik ook nog ergens boven in de kast liggen :D
Geluk is de vrucht van intens werk
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 14 okt 2007, 10:35

zo wat een vlakte zeg, dat zou voor Vera een uitnodiging zijn om ff te crossen :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
sparky10

Bericht door sparky10 » zo 14 okt 2007, 11:20

valt mee hoor is het land waar eerder de uien stonden en nu liggen er groenbemesters haha , maar goed moet uitkijke ndat die niet naar het naastgelegen land crost daar staan spruiten en de suikerbieten , maar daar komt die toch nit bij in de buurt :+
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Plaats reactie