CK Bestgaand onder het zadel

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Margot van Rins
Moderator

Bericht door Margot van Rins » di 09 okt 2007, 09:12

Nog gefeliciteerd dames! Het ziet er goed uit!
RINSKE

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

:L :L :L
Vera

Bericht door Vera » di 09 okt 2007, 11:34

yvette schreef:Ik had het anders begrepen/gehoord.
Vera had de meeste punten gescoord vanwege de tact, de houding en op de gangen (heb niet gehoord dat zij ook stelling miste trouwens), de nummer twee had meer souplesse, maar een wat minder sterk achterbeen en liep daardoor wat te diep. Die van jou had ook een goede losheid in het lijf, maar kwam ook af en toe te diep.
Ik hoop dat ze er nog wat over in het volgende boekje schrijven, want het is altijd lastig luisteren en onthouden op de dag zelf.
Hij had op vera het kommentaar dat ze wat losser in haar lijf mocht en op de nummer twee dat die wat meer stelling en buiging mocht hebben.
Dus niet op allebei hetzelfde.
De losheid bij Vera klopt ook wel, ze is erg gespannen als ze met Iza op pad gaat, maar het wordt wel steeds beter.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
yvette

Bericht door yvette » di 09 okt 2007, 11:43

Vera schreef:
yvette schreef:Ik had het anders begrepen/gehoord.
Vera had de meeste punten gescoord vanwege de tact, de houding en op de gangen (heb niet gehoord dat zij ook stelling miste trouwens), de nummer twee had meer souplesse, maar een wat minder sterk achterbeen en liep daardoor wat te diep. Die van jou had ook een goede losheid in het lijf, maar kwam ook af en toe te diep.
Ik hoop dat ze er nog wat over in het volgende boekje schrijven, want het is altijd lastig luisteren en onthouden op de dag zelf.
Hij had op vera het kommentaar dat ze wat losser in haar lijf mocht en op de nummer twee dat die wat meer stelling en buiging mocht hebben.
Dus niet op allebei hetzelfde.
De losheid bij Vera klopt ook wel, ze is erg gespannen als ze met Iza op pad gaat, maar het wordt wel steeds beter.
Huh, ik zeg toch ook nergens dat ze op op allebei hetzelfde commentaar hadden :?
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Vera

Bericht door Vera » di 09 okt 2007, 12:13

jij niet maar degene die jij quote wel, jij zegt dat je dat bij Vera niet gehoord had en ik zeg dat je gelijk hebt :D

edit: ik had dat stuk er niet uit moeten wissen
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie