CK Bestgaand onder het zadel
- Margot van Rins
- Moderator
Hij had op vera het kommentaar dat ze wat losser in haar lijf mocht en op de nummer twee dat die wat meer stelling en buiging mocht hebben.yvette schreef:Ik had het anders begrepen/gehoord.
Vera had de meeste punten gescoord vanwege de tact, de houding en op de gangen (heb niet gehoord dat zij ook stelling miste trouwens), de nummer twee had meer souplesse, maar een wat minder sterk achterbeen en liep daardoor wat te diep. Die van jou had ook een goede losheid in het lijf, maar kwam ook af en toe te diep.
Ik hoop dat ze er nog wat over in het volgende boekje schrijven, want het is altijd lastig luisteren en onthouden op de dag zelf.
Dus niet op allebei hetzelfde.
De losheid bij Vera klopt ook wel, ze is erg gespannen als ze met Iza op pad gaat, maar het wordt wel steeds beter.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Huh, ik zeg toch ook nergens dat ze op op allebei hetzelfde commentaar haddenVera schreef:Hij had op vera het kommentaar dat ze wat losser in haar lijf mocht en op de nummer twee dat die wat meer stelling en buiging mocht hebben.yvette schreef:Ik had het anders begrepen/gehoord.
Vera had de meeste punten gescoord vanwege de tact, de houding en op de gangen (heb niet gehoord dat zij ook stelling miste trouwens), de nummer twee had meer souplesse, maar een wat minder sterk achterbeen en liep daardoor wat te diep. Die van jou had ook een goede losheid in het lijf, maar kwam ook af en toe te diep.
Ik hoop dat ze er nog wat over in het volgende boekje schrijven, want het is altijd lastig luisteren en onthouden op de dag zelf.
Dus niet op allebei hetzelfde.
De losheid bij Vera klopt ook wel, ze is erg gespannen als ze met Iza op pad gaat, maar het wordt wel steeds beter.

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"