Om te beginnen hebben we Exel voor de grap het zadel van Vera op gelegt en zie hoe hij onder de indruk was

Vera net gepoetst

Paul is met de hengstenketting van Exel in gevecht geloof ik

Ik wilde laten zien dat Exel gezellig mee draaft naast Vera, helaas had hij geen zin

Vera was een beetje energierijk, dus ik heb haar eerst even gereden en even lekker laten gaan, dan krijg je dus zulke oncharmante foto's

Toen Vera haar overtollige energie kwijt was mocht Kimberley een paar rondjes op haar stappen

Toen zijn we naar België gegaan om de fjorden bij Margret Gorissen te gaan bekijken, zij is de fokster waar Exel en Chijanti geboren zijn.
Margret vond het nodig dat ik "éénoog" oftewel Layke uit ging proberen, wat ik zit te doen weet ik niet, maar ik kan nooit normaal op de foto geloof ik

Samen met Kimberley op Layke

Toen naar de fjorden in het bos, waar mijn favo Rioja staat, helaas staan de fjorden op de meeste foto's met hun hoofd naar beneden, want ze hadden net eten gehad en tja het zijn tenslotte echte fjorden he? hihi
achteraan Cadeautje en vooraan Zjonnie

Kimberley met Rioja

Cadeautje

Op de terugweg kwamen we langs de wei waar de papa van Exel en Chijanti staat, hij is geen hengst meer, maar nog wel erg leuk, Wiljonm

Toen we weer bij Margret thuis waren hebben we allemaal nog even op Gohja gereden, de "godmother" van heel veel fjorden van Margret. Maar om dit topic niet te lang te maken, zal ik daar een nieuwe voor maken