Eerst mocht Kimberley even op de foto voor de lol.

Gohja was door de buren gebracht en Margret deed t.o.v. Kim net alsof we moesten wachten tot de buren weg waren, dan konden we stiekem nog even met Gohja rijden. Dus Kim ging op de uitkijk staan wachten tot de buren uit het zicht waren, vond ik heel leuk aangepakt door Margret

En daar zat ze weer hoor toen de buren weg waren

Ineens kwam Margret met een hoofdstel aan gewandeld en moest er "echt" gereden worden door mij, nouja echt.......mmmm as usual zat ik weer van alles en nog wat te doen behalve serieus rijden

En toen ging Margret zelf ook nog even een demo geven hoe ze Gohja rijdt zonder de teugels te gebruiken (ik mocht deze foto's van haar plaatsen trouwens hoor)

Toen heeft Paul nog een rondje gereden, alleen die foto's hebben we niet teruggevonden op de camera, volgens mij heeft ie het gewoon gesaboteerd

Ik kreeg nog even een lesje in enkel op beendruk rijden, alleen dat gaat dus bij haar contra, linksom is bij haar je linkerbeen naar voor leggen en aandrukken, heel verwarrend om die knop ineens om te gooien, ik zit ook ernstig te stuntelen hier

En als afsluiting nog een paar rondjes samen met Kimberley op Gohja gestapt

hoezo lol met een knol?