Ros en Gonzo in het prachtige bos!
Zullen we even een ander topic openen? Of even via PB?
[edit]
Truckhuur is per dag 149,50 (4 paarden) de eerste 100km rijd je dan "gratis" en daarna 25 ct p/km. Als ik het zo in de gauwigheid zie gaat het om 5 paarden: Rosco, Gonzo of Cratos, Ydel, Fjordy en Orion. Als Anna met eigen trailer gaat zou het kunnen of we knuppen de trailer achter de vrachtwagen dan kunnen we met zijn vijfen op pad. Dan zou het neerkomen op huur vrachtwagen / 4 en brandstof na 100km delen door 5 (kort door de bocht gezegd). Is volgens mij wel te doen of niet? Datum maakt voor mij niet uit. Als het maar in het weekend is.
[edit]
Truckhuur is per dag 149,50 (4 paarden) de eerste 100km rijd je dan "gratis" en daarna 25 ct p/km. Als ik het zo in de gauwigheid zie gaat het om 5 paarden: Rosco, Gonzo of Cratos, Ydel, Fjordy en Orion. Als Anna met eigen trailer gaat zou het kunnen of we knuppen de trailer achter de vrachtwagen dan kunnen we met zijn vijfen op pad. Dan zou het neerkomen op huur vrachtwagen / 4 en brandstof na 100km delen door 5 (kort door de bocht gezegd). Is volgens mij wel te doen of niet? Datum maakt voor mij niet uit. Als het maar in het weekend is.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Gave foto's zo in het bos, zo te zien hebben jullie allemaal lol!! Jammer dat Shadow nog zo jong is, anders had ik ook graag meegegaan met het rondje strand
Eef, heet Ydel tegenwoordig Pietje ?? Grappig, dat was de bijnaam van mijn vorige merrie... Paividan ook een plaatsje voor pietje??
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Gaaf! Zou je het nog een keertje willen vragen voor me? Ik heb nu me E en ben gangbaar.Marijke&Rosco schreef: @ Charret, ik weet niets van het aanbod maar ik geloof meteen dat Dennis dat zou doen! dus als hij het aangeboden heeft dan kan je er vanuit gaan dat dat aanbod nog staat.
Ik denk dat me zusje ook wel mee zou willen naar het strand met Sandra. Wij hebben eigen vervoer. Ga ik wel mee voor de foto's.
Mag dat?
Liefde is..Alies Dragan Jouke