foto's keuring 28 juli

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nobbygaard

foto's keuring 28 juli

Bericht door nobbygaard » zo 29 jul 2007, 14:44

Als er trouwens nog mensen zijn die foto's van Crystal en Nobby hebben in actie hebben, dan zou ik die graag willen hebben :D. Vooral de actie foto's van Crystal die Mees gemaakt heeft waren niet scherp.
De keuring zelf ging redelijk. Crystal heeft een B-premie gehaald en Nobby een 2e klas plaatsing, dit houdt in dat ze in de middenmoot zitten. Crystal kreeg als opmerking dat ze te dun is en Nobby dat ze te zwaar is. Maar punten zeggen voor mij helemaal niets, ik vond het veel belangrijker en leuker dat mijn paarden vreselijk lief en braaf waren die dag en de dag met wassen. Omdat de auto geen twee paarden meer kan trekken is Mees zo vreselijk lief geweest om 4 keer te rijden. Hij heeft eerst ’s ochtends Crystal gebracht, ik ben toen met
Crystal daar gebleven. Mees is toen alleen Nobby gaan halen. We hebben ze op het terrein samen weer in de trailer gezet als ze moesten wachten. En toen we klaar waren is Mees eerst Nobby thuis gaan brengen, ben ik met Crystal gaan kijken in de bak en daarna mocht zij ook naar huis. Maar zelfs als ze alleen achterbleven waren ze allebei super braaf. Al met al was het voor ons dus een geslaagde dag.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door nobbygaard op ma 30 jul 2007, 07:05, 1 keer totaal gewijzigd.
maroes

Bericht door maroes » zo 29 jul 2007, 18:33

Helaas zijn de onderste foto`s niet te zien.Iets misgegaan denk ik met het plaatsen.
Crystal een B premie,maar ik vind haar mooi hoor :D En ach een B zegt niet zoveel hoor.Ze kan nog helemaal opbloeien als ze drie jaar is.
Het is weer een goede oefening geweest end at is ook erg belangrijk.
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » zo 29 jul 2007, 18:38

Wat zegt een B premie nu helemaal als je een super leuke pony hebt :D
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart