heey, ik mocht eindelijk een eigen pony van mijn ouders ! dus ik op zoek naar een pony. dat was nog niet zo eenvoudig.
bij veel verschillende gekeken, maar het was allemaal net niet waar ik écht naar op zoek was

Toen zag ik de advertentie op marktplaats staan van Sultan ( ja, van Sultan hier op FW

), ik bekeek de foto's en ik was meteen verkocht ! dus ik me ouders opgetrommeld om naar vlissingen te rijden ( 150 km bij ons vandaan

) we hebben er gelijk een dagje uit van gemaakt. toen kwamen we bij Sultan aan, en in het echt wastie nog leuker als op de foto's

effe gereden enz, en ja dit was de pony die ik wilde hebben ! de volgende dag werd die gebracht, hij kwam lekker op stal te staan met een shetje als gezelschap. inmiddels staat hij op de weide met héel veel andere pony's en dat vind hij géweldig ! vandaag lekker een half uur met hem buiten gewandeld. hij was op het begin lekker aan het klieren, maar toen ik hem liet merken dat dat echt níet de bedoeling was, liep die als een mak lammetje met me mee

. hieronder nog een paar foto's van Sultan op zijn nieuwe plekje .

Sultan in zijn stal

op de wei

bolle

met een vriendje
dat waren de foto's !
ik ben zó blij met m