Ik vroeg dat omdat ik het idee heb dat als het lekker gaat op trensje dat dat soms minder problemen geeft in de Z1 dan wanneer je graag met S&T wil rijden voor het plaatje. Ik wil Mindy straks ook liever weer op een trensje uit gaan brengen. Stang erbij geeft bij haar soms toch wat onbedoelde spanning.joske_vuran schreef:O, hij loopt heel fijn op trensJeempie schreef:Het staat hem echt stoer. Maar wel een hele mond vol. Vind je hem niet meer fijn lopen op trensje of wil je het gewoon eens proberen?Maar ik wil het inderdaad gewoon proberen! Dalijk (september/oktober) in het Z1 wil ik toch wel met stang en trens rijden, en omdat ik er zelf nog geen ervaring mee heb wil ik er gewoon goed mee gaan oefenen.
Primeur: Vuran met stang en trens!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

- joske_vuran
- Contacteer:
Als het me niet bevalt dan ga ik ook weer terug op trens hoor. Ik wil het gewoon proberenJeempie schreef:Ik vroeg dat omdat ik het idee heb dat als het lekker gaat op trensje dat dat soms minder problemen geeft in de Z1 dan wanneer je graag met S&T wil rijden voor het plaatje. Ik wil Mindy straks ook liever weer op een trensje uit gaan brengen. Stang erbij geeft bij haar soms toch wat onbedoelde spanning.joske_vuran schreef: O, hij loopt heel fijn op trensMaar ik wil het inderdaad gewoon proberen! Dalijk (september/oktober) in het Z1 wil ik toch wel met stang en trens rijden, en omdat ik er zelf nog geen ervaring mee heb wil ik er gewoon goed mee gaan oefenen.

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!